خبرگزاری کار ایران

سرمربی تقصیری ندارد

طاهران: وقتی تک به تک را به سینه دروازه‌بان می‌کوبیم باید ببازیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۸۲۹

هافبک تراکتورسازی در مورد شکست تیمش مقابل پدیده می‌گوید.

علی طاهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شکست تراکتورسازی مقابل پدیده اظهار داشت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت و در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم که با بی‌دقتی وارد دروازه نشد. در نیمه دوم ولی خیلی ضعیف و دور از انتظار ظاهر شدیم و پدیده تیم برتر میدان بود.

وی افزود: در این فصل مشابه نیمه دوم بازی با پدیده را نداشتیم و هیچ وقت انقدر تیم ما بد بازی نکرده بود. حق پدیده بود که پیروز شود چرا که بهتر از ما بازی کرد.

هافبک تراکتورسازی در مورد واکنش کادرفنی به شکست تیم گفت: آقای گل‌محمدی از بازیکنان راضی نبود و حق هم داشت ناراضی باشد. هر مشکلی هست از جانب بازیکنان است و کادرفنی همانطور که بارها گفته‌ایم زحماتش را می‌کشد. چند بازیکن مصدوم داشتیم و واقعا سرمربی نمی‌دانست چه کسی را به زمین بفرستد.

طاهران در ادامه گفت: ما جام حذفی را در مشهد مقابل پدیده پیروز شدیم ولی آنها روز گذشته در تبریز ما را شکست دادند و با وجود اینکه دو تیم خواهان پیروزی بودند آنها از موقعیت‌ها بهتر استفاده کردند. وقتی بازیکن ما تک به تک را گل نمی‌کند و توپ را به سینه دروازه‌بان حریف می‌کوبد باید هم ببازیم.

وی در ادامه با اشاره به دربی تبریز در هفته آینده گفت: بازی سختی است و گسترش فولاد دیدار این هفته خودش را برده است. ما هم چند محروم و مصدوم داریم و کار سختی در دربی تبریز داریم ولی به امید خدا می‌رویم که پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز