خبرگزاری کار ایران

کمالوند: مشکلات صنعت نفت را برطرف می‌کنم/ تیم من مشکل روحی روانی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۶۵۲

سرمربی صنعت نفت از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان می‌گوید.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت:ما قبل از هرچیزشرمنده هواداران شدیم و آنها سنگ تمام گذاشتند. 2 هفته است حریف از تمام موقعیت‌هایش استفاده می‌کند اما ما برعکس.اگر اشکالی هست ازمن است ومن باید این مشکلات را بر طرف کنم.

کمالوند ادامه داد: من نمی‌خواهم بهانه بیاورم و یا صحبت دیگری انجام بدهم آنها خودشان را زمین زدند و اتفاقات کلیشه‌ای هم زیاد رخ داد اما واقعاً بد می‌آوریم. شما به ضربه کرار و شیمبا دقت کنید. باید روی این مسئله کار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که خط دفاع شما دچار مشکلاتی شده است، گفت: من اعتقاد ندارم که مدافعان ما بد کار کردند ما اصلا موقعیتی به حریف ندادیم. یک زمان هست شما به حریف موقعیت می‌دهید که ما باید روی آن کار کنیم. امروز منصفانه‌ترین نتیجه باید ۴ بر یک یا ۵ بر یک به سود ما می‌شد. یک وقت یک دروازه‌بان سه موقعیت تک به تک می‌‌گیرد که باید روی ضعف دفاع کار کرد. ما کلاً دو ضربه روی چارچوب دروازه‌مان آمد و گلر ما به زحمت نیفتاد.

کمالوند در خصوص اینکه آیا قبول دارد تیمش افت بدنی داشت، گفت: بیشتر از آنکه افت بدنی داشته باشیم از نظر روحی برای بازی قبل به هم ریخته  بودیم در این دو بازی ۱۵ ضربه به سمت دروازه حریف زدیم که یک توپ از آنها گل شد در عوض سه توپ به سمت دروازه ما رفته که هر سه توپ گل شده است. از نظر تاکتیکی ۸۰ درصد بازی در اختیار ما بود و شما دقت کنید از زمانی که به اینجا آمده‌ام کرار اصلاً پنالتی خراب نمی‌کرد اما از شانس ما در بازی قبل آن اتفاق افتاد. 

وی  تأکید کرد: وقتی تیم می‌بازد انتقاد زیاد می‌شود واگر می‌بردیم همه چیز خوب می‌شد. ما نسبت به بازی با پدیده موقعیت بیشتر داشتیم و تمام انتقادات دوستان رسانه‌ای را می‌پذیرم اما خواهش می‌کنم شما فیلم بازی را دوباره ببنید که ما چند موقعیت داشتیم.

کمالوند ادامه داد: مطمئن باشید از این شرایط خارج می‌شویم. فوتبال فرازونشیب زیاد دارد. سال گذشته تا هفته هفتم افت داشتیم ولی از آن به بعد ۱۳ هفته نباختیم شما دیدید تیم ما مقابل استقلال چقدر سرحال بود و اینها جزو فرازونشیب‌های فوتبال است.

سرمربی نفت در خصوص انتقاد هواداران گفت: هواداران از تیم‌شان انتظار دارند و طبیعی است که ناراحت بشوند. من به مسائل فنی توجه می‌کنم و قول می‌دهم در سریع‌ترین شکل ممکن تیم را از این شرایط خارج کنم. امروز هم تا قبل از گل حریف عالی بازی کردیم ولی اگر اشکالی هم هست از من است و من مقصرم. فولاد امروز چند لایه دفاع می‌کرد و ما در بعضی دقایق بازی مجبور بودیم پاس به عقب بزنیم. 

وی در خصوص دلایل نیمکت‌نشینی جواد کردونی گفت:‌ من ۱۰ روز از دست او ناراحتم چون حتی او را در اختیار تیم امید هم که قرار داده بودم مربی امیدمان اعلام کرد چندان خوب نبود و در بازی دوم او را نیمکت‌نشین کرد. بازیکن جوان باید همیشه آماده باشد و ما هم سعی می‌کنیم به او کمک کنیم.

کمالوند در خصوص روند داوری‌ها نیز گفت: خودمان هم خسته شدیم امروز به اصفهانیان گفتم که بی‌انصافی در بازی‌هایمان تأثیر داشته است. در دقیقه ۸ بازیکن حریف باید اخراج می‌شد اما من هیچ‌کدام از این مسائل را دخیل نمی‌دانم. نباید فرافکنی کنم. تیم در آبادان باخته، من مقصر هستم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز