خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: خوشحالم به رتبه چهارم صعود کردیم/ از بازی دفاعی خوشم نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۶۴۸

سرمربی فولاد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت می‌گوید.

به گزارش ایلنا، پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این برد را تقدیم می‌کنم به همه هواداران خونگرم فولادی و مجموعه فولاد خوزستان که برای این تیم زحمت می‌کشند. امیدوارم با این پیروزی دل هواداران را شاد کرده باشیم و خوشحالم که توانستیم به رتبه چهارم جدل صعود کنیم.

وی در ادامه در خصوص اینکه چرا در نیمه دوم با تأخیر وارد زمین شدند، اظهار داشت: متأسفانه شرایط امنیتی برای هواداران فولاد مهیا نبود قرار بود ۱۰ درصد از جایگاه ورزشگاه به هواداران ما اختصاص یابد اما آیا این ۱۰ درصد بود. متأسفانه از نظر امنیتی شرایط برای هواداران مناسب نبود و ممکن بود اتفاقات ناخوشایندی بیفتد اما به این دلیل دیر آمدیم تا شرایط طوری شود تا هواداران ما به جایگاه برگردند.

پورموسوی در ادامه اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم با توجه به اینکه زود به گل رسیدیم سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم به هر حال تیم صنعت نفت آبادان حملاتی انجام داد تا به گل برسد. خود به خود به لاک دفاعی رفتیم ولی به شخصه از بازی دفاعی خوشم نمی‌آید ولی مجبور بودیم با توجه به شرایط بازی صنعت نفت به عقب برگردیم ولی در کل از بازی بچه‌ها راضی هستم امیدوارم این روند را در ادامه حفظ کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز