خبرگزاری کار ایران

اتهام سنگین مدیرعامل آلومینیوم اراک به سرمربی استقلالی و شاگردانش

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۵۹۳

حواشی جنجالی پس از دیدار هفته پنجم لیک دسته اول میان آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان پخش شده که اثبات آن منجر به محکومیت بزرگی برای شاگردان محمود فکری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، در هفته پنجم لیگ دسته اول دو تیم آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان برابر هم قرار گرفتنر که این دیدار با گل دقایق پایانی شاگردان محمود فکری با تساوی به پایان رسید تا نفت مسجد سلیمان به صدزنشینی در لیگ یک ادامه بدهد.

امروز در جریان برنامه تلویزیونی فوتبال یک ویدئویی از رختکن نفت مسجد سلیمان پخش شد که سرنگ‌هایی حاوی مواد نیروزا در آن محل حضور داشت و دهشمند، مدیرعامل باشگاه آلومینیون اراک، مدعی شد که در زمانی کع دستیاران محمود فکری در رختکن حضور داشتند این سرنگ‌ها قابل مشاهده بود و آن‌ها پیش از این بازی دوپینگ کرده بودند.

اتهام سنگینی که له اثبات نرسیده اما با واکنش تند سرمربی نفت مسجد سلیمان همراه بود. فکری معتقد است شاگردان او هیچ تخلفی مرتکب نشده‌اند و این سرنگ‌ها برای صحنه سازی استفاده شده است. همچنین این سرمربی که پیشکسوت باشگاه استقلال محسوب می‌شود اعلام کرد از اقدام مدیرعامل باشگاه اراکی به مراجع ذی ربط شکایت می‌کند.

باید دید کمیته انضباطی و فدارسیون فوتبال تکلیف این اتهام سنگین را چگونه برطرف می‌کنند و با طرف خاطی چه برخوردی خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز