خبرگزاری کار ایران

نانگ به دنبال سبقت از طارمی؛ پرسپولیس قربانی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۵۷۵

مهاجم پارس جنوبی جم با گلزنی در دیدا برابر سایپا می‌تواند تغییراتی را ایجاد کند که به نفع سرخپوشان تهرانی نیست.

به گزارش ایلنا، پارس جنوبی جم در ادامه هفته هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه دستگردی مقابل سایپا تهران قرار می‌گیرد و نتیجه این دیدار اگر پیروزی صدرنشین فعلی لیگ را رقم بزند اختلاف امتیاز آنها با شاگردان برانکو ایوانکوویچ را به عدد ۵ می‌رساند.

پارس جنوبی جم هفته گذشته با شکست استقلال ۱۶ امتیازی شد و در صدر قرار گرفت. پرسپولیس که در کورس صدرنشینی با نماینده بوشهر است موفق نشد سپاهان را از پیش رو بر دارد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد و اختلاف بین این دو تیم امید مهاجم گلزن پارس جنوبی را بالا ببرد که بخت اول گلزنی مقابل سایپا است.

آلویس نانگ که در بازی هفته پیش در گلزنی موفق نبود با سه گل بین برترین گلزنان لیگ تا به اینجا جای گرفته اما مرتضی تبریزی و مهدی طارمی ۴گله را به عنوان رقبای اصلی‌اش برای تصاحب کفش طلا می‌بیند.

نانگ که اگر در بازی امروز بیش از دو گل به ثمر برساند و از طرفی پیروزی پارس جنوبی در بازی خارج از خانه رقم بخورد، آن زمان او هم از طارمی پیشی گرفته و هم فاصله امتیاز زیادی را با پرسپولیس رده دومی ثبت می‌کند تا آنها با تذکر غیر مستقیم مواجه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز