خبرگزاری کار ایران

ارزیابی عملکرد فرمانداران استان در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۵۴۸

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در آینده نزدیک و بر اساس مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری، فرایند ارزیابی عملکرد و فعالیت فرمانداران این استان در سال 1395 آغاز می‌شود.

 محمود مومن نسب از اعلام شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی به فرمانداران طی روزهای آینده خبر داد و افزود: طبق قانون سالانه عملکرد و فعالیت‌های فرمانداران ارزیابی و مورد سنجش قرار می‌گیرند.
 
وی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: فرمانداران از هم اکنون موظف به جمع آوری، دسته بندی و نگهداری کامل مدارک و مستندات مرتبط و متناسب با محورهای ارزیابی و تعیین یک نفر نیروی مسلط به نرم افزار به عنوان مسئول سامانه تا زمان اعلام مجوز نصب و بازگشایی سامانه جامع ارزیابی عملکرد هستند.
 
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، توسعه شهری و روستایی، کاهش نرخ مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی، کاهش سن متوسط ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش سالانه سهم حمل و نقل عمومی، ارتقای امنیت پایدار داخلی، هماهنگی اموراقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی و نسبت اعتبار جذب شده به تخصیص یافته را از مولفه‌های این ارزیابی دانست.
وی نسبت برخورداری شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت از طرح‌های هادی شهری و نسبت برخورداری شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت از طرح‌های جامع را از دیگرشاخص‌های ارزیابی عملکرد فرمانداران عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز