خبرگزاری کار ایران

واداران کمی صبر کنند، سپاهان واقعی را می‌توانند ببینند

جعفری:لیاقت بردن پرسپولیس را داشتیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۴۰۶

بازیکن سپاهان معتقد است تیمش لیاقت بردن پرسپولیس را داشته است.

به گزارش ایلنا، حسن جعفری پس از تساوی مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند. سپاهان تیمی است که تازه شکل گرفته و نیاز به زمان دارد. پرسپولیس خوب بازی می‌کند و چند سالی است که بازیکنان و مربیانش کنار یکدیگر هستند.لیاقت بردن پرسپولیس را داشتیم، اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که مقابل پرسپولیس بازنده نشدیم. بازیکن ما مصدوم بودیم و در آن لحظه 10 نفره بودیم، اما توانستیم به بازی برگردیم.

وی افزود: از هواداران سپاهان تشکر می‌کنم. آنها بزرگی‌شان را نشان دادند و ثابت کردند که تک هستند. با اینکه خوب نتیجه نگرفته بودیم، اما امروز وقتی وارد ورزشگاه شدم و دیدم آنها برای حمایت از تیم‌شان زودتر از ما به استادیوم آمدند، مو به تنم سیخ شد. آنها لطف دارند و امیدوارم همیشه در کنار ما باشند. هواداران کمی صبر کنند، سپاهان واقعی را می‌توانند ببینند.

جعفری درباه بستن بازوبند کاپیتانی تیمش نیز گفت: هدف موفقیت سپاهان است. روزی که از این تیم رفتم، اشتباه خودم بود. خودم هم فهمیدم که اشتباه کردم. این بازوبند سالیان سال بر بازوی محرم بود و من به دنبال این مسائل نیستم، چون مهم سپاهان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز