خبرگزاری کار ایران

عزیزمحمدی چه کاره است؛

شمسی خبرداد: عرضه سهام پرسپولیس تا فروردین 92

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۳۴

عزیز الله محمدی چه کاره است به جای افراد تصمیم گیرنده صحبت می کند. اگر اینطور باشد، فردا روزی، هر کسی در کوچه و بازار، بر اساس دیدگاه خود در این زمینه، اظهار نظر می کند.

معاون سازمان خصوصی سازی كشور در خصوص اظهار نظرات عزیز الله محمدی رییس اتحادیه فوتبال مبنی بر اینكه استقلال و پرسپولیس را به مردم واگذار نمی كنند تا از آنها بهره برداری سیاسی كنند، گفت: عزیز الله محمدی چه کاره است به جای افراد تصمیم گیرنده صحبت می کند. اگر اینطور باشد، فردا روزی، هر کسی در کوچه و بازار، بر اساس دیدگاه خود در این زمینه، اظهار نظر می کند.

ابوالقاسم شمسی جامخانه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا افزود: من قول صد در صد می دهم درصدد واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس و استقلال در بورس هستیم. البته یک طرف ماجرا ما هستیم و در طرف دیگر وزارت ورزش است که در این ارتباط تصمیم گیرنده است. آنها هم نظر مساعدی برای واگذاری سهام این 2 باشگاه دارند. اما اگر وزارت ورزش، دولت یا مجلس گفتند این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار نشوند، آن وقت می توان انتقاد کرد. من به گفته محمدی کاری ندارم. اما نباید هر کسی از کوچه و بازار در این ارتباط اظهار نظر کند.

معاون سازمان خصوصی تاکید کرد: مجری واگذاری سهام این دو باشگاه سازمان خصوصی سازی است و آن سازمان هم کمک می کند و هیچ کس هم کم کاری نمی کند. اما اینکه بگویید چرا قول هایی که برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس داده اید عملی نشده است، باید بگویم بنا بر مشکلاتی که این 2 باشگاه داشتند، بلافاصله نمی شد سهام این دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی ادامه داد: این باشگاه ها نه دارایی داشتند و نه میزان سودهی و در این شرایط چگونه می توانستیم آن را در بورس واگذار کنیم. یکسری مسایل باید حل می شد چند مشکل برای واگذاری سهام این دو باشگاه وجود داشت که الحمدلله حل شد.

شمسی جامخانه اضافه کرد: البته من باشگاه استقلال را نمی گویم چراکه مدیران این باشگاه فعلاً نیامده اند تا در خصوص واگذاری باشگاه صحبت کنیم. ما در سال 300 شرکت را به بخش خصوصی واگذار می کنیم. خود استقلالی ها هم برای اینکه سهامشان در بورس ارایه شود، باید اقداماتی را انجام دهند. اما امور پرسپولیس برای واگذاری در بورس، درحال تکمیل است. برای اینکه سهام این باشگاه در فرابورس قرار بگیرد، اقداماتی را انجام داده ایم.

معاون سازمان خصوصی سازی اضافه کرد: ما سعی می کنیم تا پایان سال 91 پذیرش سهام باشگاه پرسپولیس را در فرابورس داشته باشیم اگر این اتفاق در اسفند ماه رخ نداد، به طور یقین در فروردین ماه عملی خواهد شد. به هر حال به همین راحتی نمی توان اقدامی در این زمینه انجام داد. باید بحث افزایش سرمایه این 2 شرکت (استقلال و پرسپولیس) در نظر گرفته شود، قیمت گذاری و تامین سرمایه آنها باید عملیاتی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز