خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی مطرح کرد:

کلانتری‌ها باید عملیاتی‌تر و فعال‌تر شوند

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۰۶۲

رئیس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در بازدید از سر کلانتری نهم این فرماندهی گفت: بیشتر امکانات و نفرات در کلانتری‌ها باید در کار عملیاتی به کار گرفته شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با توجه به فلسفه ایجاد نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی برای خدمت به مردم ایجاد شده و از این رو وظیفه همه ما خدمت صادقانه به مردم است.

وی با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی، افزود: باید تمرکز کلانتری‌ها روی انجام صحیح و درست وظایف خود تمرکز داشته باشند و تلاش کنند با اقدام و عملکرد مطلوب خود امنیت و آرامش مردم را فراهم کنیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بیشتر امکانات و نفرات باید در کلانتری‌ها در کار عملیاتی به کار گرفته شوند، عنوان داشت: تا جرم کشف نشود نمی‌توان انتظار داشت که احساس امنیت در جامعه ایجاد و امنیت ارتقا یابد.

سردار رحیمی با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری با دیگر سازمان‌ها از جمله سپاه، بسیج و مراجع قضایی ، بیان داشت: باید نتیجه محور باشید و تلاش کنید با برنامه ریزی صحیح دچار روزمرگی نشوید.

رئیس پلیس پایتخت گفت: نیروی انسانی در حقیقت بزرگترین سرمایه هر سازمانی است که باید بدرستی مدیریت و سازماندهی شود.

وی با تاکید بر لزوم داشتن اشراف اطلاعاتی، آنالیز جرایم، افزود: معضلات اجتماعی باید شناسایی شوندو برای مقابله با آنها برنامه ریزی دقیق و بهینه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز