خبرگزاری کار ایران

شهرستان سرآباد مطرح کرد:

سروآباد ظرفیت میزبان جشنواره‌های استانی و ملی را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۰۵۷

فرماندار سروآباد گفت: ما تجربه برگزاری جشنواره های انجیر اورامان، گردوی سروآباد را داریم این ظرفیت وجود دارد که سروآباد به عنوان میزبان جشنواره های استانی و حتی ملی مطرح شود.

به گزارش ایلنا، علی مفاخری در اولین جشنواره شهرستانی انگور رشه سروآباد، اظهار کرد: داشته‌ها و قابلیت‌های شهرستان سروآباد را باید معرفی کرد از قبیل باغداری، شیلات و گردشگری سه ظرفیت ویژه این شهرستان است.

وی گفت: ما تجربه برگزاری جشنواره های انجیر اورامان، گردوی سروآباد را داریم این ظرفیت وجود دارد که سروآباد به عنوان میزبان جشنواره های استانی و حتی ملی مطرح شود.

مفاخری اظهار داشت: یکی از اقدامات ارزشمند سازمان تعاون روستایی با حمایت سازمان جهاد کشاورزی ایجاد غرفه عرضه انگور رشه در تهران است که این نشان از اهمیت این ظرفیت در استان است.

وی تاکید کرد: ظرفیت شهرک صنعتی این شهرستان با تمام امکانات در اختیار سرمایه گذاران قرار  می گیرد و با حمایت کامل دستان سرمایه گذاران را می فشاریم.

فرماندار شهرستان سروآباد در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: شهرستان سروآباد به عنوان شهرستان مرزی در ۸ سال دفاع مقدس میزبان اجرای عملیات والفجر ۱۰ بود و یادمانهای دالانی، دزلی را از رشادت های این مردمان به یادگار گذاشتندکه قدمگاه مقام معظم رهبری شد.

مفاخری با تاکید بر فرموده های مقام معظم رهبری عقب نشینی از اهداف نظام و انقلاب در قاموس مردم ایران نیست، افزود: یاوه گویی های ابرقدرت ها برای مردم ما معنا ندارد و همپای آرمان ها و دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز