خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی گفت انتخابش من هستم

فرزین گروسیان: افتخار می‌کنم بهترین واکنش را داشتم/ آجورلو گفت به تو ایمان داریم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۶۲

گلر تراکتورسازی از شرایط خودش و تیمش می‌گوید.

به گزارش ایلنا، سنگربان تراکتورسازی در این فصل روند رو به رشدی داشته و در هر مسابقه عملکرد بهتری نسبت به گذشته از خودش نشان داده تا جایی که حالا یکی از مهره‌های قابل‌اتکا در جمع شاگردان گل‌محمدی به شمار می‌رود.

فرزین گروسیان به انتخاب برنامه ۹۰ در این هفته بهترین واکنش رقابت‌های لیگ برتر را داشته و در بازی با سیاه‌جامگان یک موقعیت مسلم گل زنی را از مهاجمان حریف گرفت. گروسیان در این خصوص می‌گوید: باعث افتخار و خوشحالی من است که توانستم بهترین واکنش هفته را داشته باشم. حفاظت از دروازه وظیفه من است و برای گل نخوردن تیم با جان‌ودل تلاش می‌کنم. امیدوارم شرایط تیم هم روزبه‌روز بهتر شود و بتوانیم پاسخ محبت‌های هواداران را به‌خوبی بدهیم. هدف من عملکرد بدون نقص و بی اشتباه در بازی‌های آتی است تا منجر به پیروزی‌های متولی تراکتور در لیگ و مسابقات جام حذفی شود.

سنگربان اول تراکتورسازی در خصوص اتفاقات هفته‌های ابتدایی فصل و شرایط سختی که برای خودش و تیمش وجود داشت، گفت: خوشحالم که روزهای سخت ابتدایی فصل گذشته و حالا از هر نظر شرایط بهتری داریم اما باید بگویم بعضی از اتفاقات مهم را در آن روزها هرگز فراموش نمی‌کنم. اول هواداران پرشوری که بعد از ۳ شکست پیاپی با تمام وجود تیم را تشویق می‌کردند و لحظه‌های بی‌نظیری برای ما خلق کردند که تا آخر عمر فراموش نمی‌کنم. من آن لحظات با چشمانی گریان مقابل هواداران قرار گرفتم چون مقابل این حمایت پرشور فقط احساس شرمندگی می‌کردم و از خدا می‌خواستم کمک کند تا پاسخ این عشق بی‌نظیر را بدهیم. بعد از این هم حمایت همه‌جانبه تمامی اعضای تیم و باشگاه را فراموش نمی‌کنم که مردانه با تمام قدرت در کنار ما بودند.

گروسیان گفت: امروز و باگذشت چند هفته می‌گویم که در آن شرایط سخت مدیرعامل باشگاه آقای آجورلو با من تماس گرفت و گفت نگران هیچ‌چیزی نباش. همه ما با تمام قدرت از تو حمایت می‌کنیم و به تو ایمان داریم. مطمئن باش این روزهای سخت می‌گذرد و توانمندی‌های خودت را ثابت می‌کنی. همچنین آقای گل‌محمدی در تمامی مراحل با همه وجود از من حمایت کرد. فراموش نمی‌کنم وقتی در نشست خبری یکی از بازی‌ها در خصوص عملکرد بازیکنان و خصوصاً من از ایشان سؤال کردند و آقا یحیی گفت: اجازه نمی‌دهم هیچ‌کس از بازیکنان تیمم انتقاد کند. هر انتقادی دارید به خودم بگویید اما بازیکنان را تضعیف نکنید. آقای گل‌محمدی بارها به من گفت فرزین هیچ نگرانی و اضطرابی نداشته باش چون تو انتخاب منی و به توانایی تو باور دارم. همین حمایت‌ها بود که باعث شد با تمام قدرت و تمرکز به میدان بیایم و تلاش کنم تا پاسخ اعتماد و همراهی آن‌ها را به‌خوبی بدهم.

دروازه‌بان شماره یک تراکتورسازی اضافه کرد: هیچ تیمی بدون همدلی و اتحاد موفق نمی‌شود و امروز ما در تراکتورسازی یک تیم متحد و یکدل هستیم. از مدیرعامل باشگاه تا سرمربی و تک‌تک اعضای کادر فنی و بازیکنان همه و همه یکدل هستند و برای موفقیت تیم با جان‌ودل کار می‌کنند. تیمی که یکدل باشد و چنین هواداران پرشور و وفاداری داشته باشد حتماً موفق می‌شود. از هواداران خوبمان می‌خواهم در همه بازی‌ها ورزشگاه را پر کنند و به این تیم ایمان داشته باشند که با حمایت‌های هواداران قطعاً بهترین نتایج را می‌گیرد.

گروسیان در پایان گفت: به هوادارانمان قول می‌دهم با تمام وجود برای حفظ پیراهن شماره یک و دفاع از دروازه تراکتور تا پای جان می‌جنگم. فرزین گروسیان هدف‌های بزرگی دارد. می‌خواهم تا سال‌های سال دروازه تیم محبوبم را بیمه کنم و پاسخ محبت‌ها و لطف هواداران خوبمان را بدهم. این مسائل و اخباری که پیرامون گزینه‌های دروازه‌بانی تراکتور مطرح می‌شود تمرکز من را به هم نمی‌ریزد چون هدف و برنامه مشخصی دارم. فرزین گروسیان تا امروز با لطف خدا و حمایت همه اعضای تیم صاحب پیراهن شماره یک تراکتورسازی شده و پاسخ شایسته‌ای به این اعتماد می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز