خبرگزاری کار ایران

دلگرم کننده ترین خبر برای استقلالی ها پیش از بازی بزرگ؛ 7 مقدس دست به کار شد!

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۵۹

استقلال در تاریخ لیگ برتر هفته هفتم های به یاد ماندنی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش ایلنا، استقلال در چارچوب هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باید در ورزشگاه آزادی و از ساعت 20 به مصاف ذوب آهن اصفهان برود. این مسابقه در حالی به انجام می رسد که آبی پوشان تهرانی در وضعیت وخیمی قرار گرفته اند و سخت به پیروزی در این مسابقه احتیاج دارند.

حال و در محاصره کلی پالس منفی و خبرها و حواشی نه چندان دلگرم کننده یک نکته به ظاهر ساده اما روحیه بخش می توان اهرم خوبی برای علی منصور و تیمش برای رهایی از این شرایط باشد.

استقلال در تاریخ لیگ برتر خاطرات خوبی از هفته هفتم های رقابت ها داشته است. آنها در شانزده دوره قبلی فقط دو بار در فصل های 84-85 و 92-93 مقابل تیمهای سپاهان واستقلال خوزستان شکست خوردند که هر دو هم در خارج از تهران رقم خورد.

آنها در این هفته از رقابت ها دو بار دربی را برده اند. استیل آذین پرمهره را شکست داده اند. برد تاریخی 4-3 برابر سپاهان را تجربه کرده اند و در همین فصل قبل استارت بردهای خود را با غلبه بر همین تیم ذوب آهن زدند و حالا به رقم زدن یک خاطره خوب دیگر می اندیشند.

باید دید این بار هم هفته ای که مزین به عدد مقدسی برای استقلالی ها است می تواند آنها را از بحران خارج کند یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز