خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت عنوان کرد:

تشدید نظارت و کنترل بر فروش نوشت‌افزارها در آغاز فصل تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۳۹

فرماندار شهرستان رشت گفت: تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی ایجاد می کند .

به گزار ش ایلنا از رشت،‌ سیروس شفقی با اشاره به اینکه پایان تعطیلات تابستانی امسال مصادف شده است با هفته دفاع مقدس وماه محرم گفت : تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس ظرفیت مناسبی برای ترویج فرهنگ حماسی و عاشورایی  ایجاد می کند افزود: هفته دفاع مقدس یادآور شجاعت ، شهامت و از خودگذشتگی مردان و زنانی است که  به رهبرکبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در صحنه های نبرد حاضر شدند.

فرماندار شهرستان رشت همچنین با اشاره به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس، آغاز مهر را به همه مهربانان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت و اظهار داشت : بازگشایی مدارس یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در شهرستان است و بازگشایی مدارس باید به نحوی صورت گیرد که یک روز به یاد ماندنی برای دانش‌آموزان و به ویژه کلاس اولی‌ها باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره وخاطرنشان کرد: نظارت و کنترل بر فروش نوشت افزار ها در این شهرستان باید تشدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز