خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح جزئیات مرگ مشکوک 3 طلبه نوجوان در شهرستان سرباز

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۹۱۰

مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان گفت: اجساد 3 طلبه نوجوان در پزشکی قانونی در حال بررسی علت مرگ قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته پیکر بی جان این 3 طلبه حوزه مدرسه دینی فیض العلوم نَسکند در خوابگاه محل اسکان آنان کشف شد.

2 تن از این طلبه‌ها 10 ساله و دیگری 16 ساله بودند و بیش از یک سال است که در این مدرسه دینی مشغول به تحصیل بوده‌اند.

ابتدا اجساد به پزشکی قانونی ایرانشهر منتقل شدند اما به دلیل نبود امکانات در این مرکز برای مشخص شدن دلیل اصلی مرگ مشکوک این سه طلبه مجبور به پزشکی قانونی زاهدان منتقل شدند.

رضا عبدی مدیرکل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شب گذشته اجساد این 3 طلبه نوجوان تحویل پزشکی قانونی زاهدان شد و در معاینات اولیه هیچگونه آثار ضرب و شتم بر روی اجساد یافت نشده است.

عبدی افزود: هنوز علت دقیق مرگ این 3 نوجوان مشخص نشده و آزمایش‌های اولیه بر روی اجساد انجام شده است اما برای مشخص شدن دلیل اصلی مرگ باید صبر کرد تا جواب بررسی ها آماده شود.

 وی عنوان کرد: یک سری آزمایشات سم شناسی از روی غذای مصرف شده توسط این نوجوانان در محل سکونت آنها باید انجام شود و نتایج این آزمایشات دلیل مرگ این 3 طلبه نوجوان را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز