خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای سیاستگذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۸۴۷

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاستگذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، سیدعبدالمجید کیانی، علی اکبر شکارچی، حمیدرضا نوربخش، مسعود شعاری، سیامک جهانگیری، امیر شریفی و بهرام جمالی طی احکام جداگانه‌ای به عضویت شورای سیاستگذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب شدند.

فرزاد طالبی در احکام صادره آورده است:

«نظر به دانش و تجربیات ارزنده جناب عالی در امر برگزاری جشنواره‌های هنری، به عنوان عضور شورای سیاستگذاری دومین فستیوال موسیقی کلاسیک ایرانی منصوب می‌شوید.

از خداوند منان توفیق و سربلندی شما در طی مسیر پیشاوری مسئلت می‌نمایم.»

نخستین جشنواره موسیقی کلاسیک ایرانی با حمایت دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی خانه موسیقی، انجمن موسیقی ایران و بنیاد رودکی توسط بخش خصوصی در آذرماه سال گذشته بصورت تک‌نوازی، ساز و آواز و گروه نوازی به مدت ۶ روز در تالار رودکی برگزار شد.

 شناسایی، معرفی و حمایت از استعدادهای درخشان در عرصه موسیقی کلاسیک ایرانی، کارآفرینی و ایجاد انگیزه در این حوزه موسیقایی، ارائه و معرفی رویکردهای علمی و نخبه‌گرایانه هنر موسیقی کلاسیک ایرانی و رشد و اعتلای خلاقیت‌ها و آفرینش‌های موسیقایی با رویکردی جدی و غیرتجاری از جمله مهمترین اهداف برگزاری این فستیوال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز