خبرگزاری کار ایران

سرپرست وزارت نیرو در قم:

عبور موفق از پیک تابستان با همراهی مردم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۸۰۱

سرپرست وزارت نیرو گفت: توسعه و آبادانی در کشور بدون توسعه زیرساخت‌های آب و برق امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، ستار محمودی در آیین افتتاح طرح آبرسانی به ۱۰ روستای بالا دست بخش کهک در استان قم، طی سخنانی اظهار داشت: دولت هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود را پیرامون بخش آب و برق و توسعه زیرساخت‌ها در این بخش قرار داده است، چرا که توسعه کشور بدون آنها امکان پذیر نخواهد بود.

وی ادامه داد: در همین زمینه مجلس نیز به خوبی از طرح‌های آب و برقحمایت کرده و طرح‌های زیادی به ویژه در مناطق محروم طی این سال‌ا اجرا شده است؛ از جمله اختصاص 500 میلیون دلار به طرح‌های آبرسانی روستایی که نقش بسیاری در خدمات رسانی و کاهش مهاجرت از روستاها ایفا کرد.

محمودی با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی از نظر تامین آب و برق مورد نیاز مردم بود، ادامه داد: خوشبختانه به اجرای به وقع طرح‌ها و همچنین همکاری هموطنان که دعوت خدمتگزاران خود را پذیرفتند و در این راه کمک کردند، توانستیم پیک مصرف را به خوبی مدیریت کنیم.

وی با اشاره به طرح‌های اجرایی در استان قم ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون آب شرب باکیفیت و پایدار در شبکه آب شهر قم جریان دارد  و در ادامه باید تامین آب روستاهای استان نیز به وضعیت مطلوب برسد.

سرپرست وزارت نیرو در پایان گفت: امیدواریم با یاری دولت و مجلس، تا پایان دولت دوازدهم بتوانیم تمامی روستاهای استان قم را تحت پوشش آبرسانی روستایی قرار دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز