خبرگزاری کار ایران

واکنش عضو مجلس نمایندگان آمریکا به اظهارات ترامپ:

باید با جدیت توافق هسته‌ای را اجرا کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۷۶۱

رییس کمیته سیاست خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به اظهارات ترامپ در سازمان ملل گفت: ما باید با جدیت توافق هسته‌ای را اجرا کنیم و سپس برای پایبندی ایران به تعهداتش فشار بیاوریم.

به گزارش ایلنا، به نقل از سی ان ان، «اد رویس» رییس کمیته سیاست خارجی مجلس نمایندگان آمریکا، روز سه‌شنبه تاکید کرد: «آمریکا باید بر اجرای توافق هسته‌ای تمرکز کند به جای اینکه بر بازنگری و مذاکره مجدد در آن تکیه داشته باشد.»

وی گفت: «من فکر می‌کنم ما باید با جدیت توافق هسته‌ای را اجرا کنیم و سپس برای پایبندی ایران به تعهداتش فشار بیاوریم.»

به گزارش این رسانه آمریکایی، اظهارات رویس چند ساعت بعد از سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شده است. ترامپ در این سخنرانی علیه توافق هسته‌ای ایران صحبت کرد.

ترامپ در بخش‌هایی از این سخنرانی گفت: «صراحتا باید بگویم که توافق هسته‌ای مایه شرمساری آمریکاست.»

به گزارش ایلنا، تریتا پارسی رییس شورای ایرانیان آمریکا در واکنش به این اظهارات در توییتر خود نوشت: «متاسفانه این صحبت‌های رویس تنها به معنای اعمال فشار بیشتر به ایران برای خروج از توافق هسته‌ای از سوی آنهاست تا کار آمریکا کمتر اشتباه به نظر برسد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز