خبرگزاری کار ایران

آلبوم "درنادئون" منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۷۳۷

آلبوم "درنادئون" که به دونوازی آکاردئون و ویولون اختصاص دارد امروز منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، جشن انتشار آلبوم "درنادئون" که به دونوازی آکاردئون و ویولون با آهنگسازی و اجرای مهرداد مهدی و آسو کهزادی اختصاص دارد، امروز  چهارشنبه ٢٩ شهریور در گالری ایرانشهر برگزار می‌شود.

این برنامه که شامل اجرای زنده دونوازی توسط مهرداد مهدی و آسو کهزادی و مراسم امضا آلبوم است از ساعت ١٨ تا ٢١ پذیرای مخاطبان و هنرمندان خواهد بود.

مهرداد مهدی پیانیست، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازنده آثار پیاتزولا در ایران است. او نوازندگی آکاردئون را در ارمنستان نزد گئورک گاسپاریان فراگرفته است. ساخت موسیقی برای چندین تئاتر و چند برنامه تلویزیونی از دیگر تجربیات اوست. مهرداد مهدی با تجربه اجرا در فضاهای شهری، یکی از فعالان موسیقی شهری و اجرای خیابانی در تهران است.

همچنین آسوکهزادی، آهنگساز و نوازنده ویولن، لیسانس موسیقی از دانشگاه سوره تهران، فوق لیسانس آهنگسازی از دانشگاه هنر و فوق لیسانس موسیقی الکترونیک از کنسرواتوار سلطنتی لاهه، هلند است. او در زمینه آهنگسازی برای تئاتر، فیلم، انیمیشن و نمایشگاه‌های عکس و نقاشی تجربیات متعددی داشته است.

گالری ایرانشهر در خیابان کریم خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۶۹/۱ واقع شده است و حضور برای علاقمندان رایگان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز