خبرگزاری کار ایران

محمد انصاری در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا:

در پرسپولیس ناامیدی معنا ندارد/ به وقتش درباره قهرمانی آسیا هم حرف می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۶۴۹

مدافع میانی پرسپولیس صحبت درباره قهرمانی را اکنون زود می‌داند و تمام تمرکز خود را روی دیدار بعدی برابر الهلال عربستان قرار داده است.

به گزارش "ایلنا، سه فصل پیش بود که محمد انصاری با حضور در ترکیب پرسپولیس برابر سپاهان جرقه بزرگی را شکل داد که اکنون با موفقیت‌های بزرگی برایش همراه شده است. حضوری ثابت در ترکیب پرسپولیس و در ادامه حضور در جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران نشان می‌دهد او به خوبی مسیری را که در ذهن دارد پیش می‌برد. در آستانه دیدار دوباره پرسپولیس برابر سپاهان گفتگوی این بازیکن با خبرگزاری ایلنا را در ادامه می‌خوانید.

محمد انصاری در خصوص تقابل مجدد با سپاهان با توجه به اینکه اولین حضورش با پرسپولیس را برابر این تیم پشت سر گذاشت گفت: بازی سپاهان اولین بازی من برای پرسپولیس بود و خوشحالم که موفق شدم افتخار این را داشته باشم تا پیراهن این تیم را برتن کنم. من سعی می کنم هر تمرینی که می روم خوب کار کنم و به امروزم بیشتر از فردا فکر می کردم و خوشحالم که اکنون روزهای خوب رسیده است.

وی در خصوص روند موفقیت آمیزش و اینکه تصور این روزها را می‌کرد یا خیر گفت: اینکه از من راضی هستند نظر لطف کارشناسان، هواداران و کادرفنی است و هر بازی که به میدان می‌روم تلاش می‌کنم تا خواسته کادرفنی را در زمین اجرا کنم.

محمد انصاری در واکنش به اینکه تصور حضور در جمع چهار تیم برتر آسیا را داشتند یا خیر گفت: از همان روز اول مسابقات تمام تمرکز ما موفقیت در مرحله گروهی بود و به دنبال کسب نتیجه مقابل حریفان بودیم. با صعود به مرحله بعدی تمام تلاش ما روی موفقیت برابر لخویا بود و بعد از آن هم الاهلی عربستان. ما یک به یک حریفان را پشت سر گذاشتیم و اکنون نیز روی الهلال عربستان تمرکز کرده‌ایم و ان شالله با عملکرد خوب بازیکنان و دعای مردم بتوانیم از این چالش هم عبور کنیم و بعد از آن به قهرمانی فکر خواهیم کرد.

مدافع میانی پرسپولیس در خصوص اینکه در این دیدارها، لحظه‌ای بوده که کار تیمش را پایان یافته تصور کند یا خیر گفت: تیم ما نشان داده که توانایی بالایی دارد و توانسته بودیم دقایق پایانی گل برتری را بزنیم و نتیجه را در لحظات آخر عوض کنیم. هیچ وقت ناامید نبوده و تا لحظه آخر تمام تلاش می کنیم و این مساله باعث شده تا هیچ وقت این ذهنیت در زمان بازی برای ما شکل نگیرد.

انصاری در خصوص تقابل مجدد با الهلال عربستان و البته ستاره‌های شاخص این تیم و کارلوس ادواردو گفت: شکی نیست که الهلال تیم خوب و قدرتمندی است و همانند تیم ما با پتانسیل بالای فنی و تکنیکی و تاکتیکی به این مرحله رسیده است. در خصوص ادواردو هم حقیقت این است که اگر آنها این بازیکن را دارند تا ببالند ما هم بازیکنان فوق العاده‌ای داریم که ذهن آنها را مشغول کند و درباره آنها صحبت کنند. تک تک بازیکنان ما سزاوار این هستند تا مورد تمجید الهلال قرار گیرند. ما پتانسیل خودمان را علیرغم فاصله زیادی که با رقبا داشتیم توانستیم به موفقیت برسیم و در این مرحله حاضر باشیم. همین که در این مرحله حضور داریم نشان داده از مجموعه خوبی از نظر کادرفنی، بازیکنان، هواداران و مدیریت که لازمه موفقیت هستند برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: اگر الهلالی‌ها کارلوس ادواردو دارند، بنویسید ما هم پرسپولیس هستیم، یک تیم فوق العاده و یکدل و متحد که برای موفقیت همه در کنار هم هستند.

انصاری در پاسخ به اینکه در دو دیدار رفت و برگشت گروهی برابر الهلال قرار گرفته‌اند و تصورش از این تقابل حساس مجدد چیست گفت: الهلال بهترین تیمی بود که در آسیا با آنها بازی کردیم و البته اینطور نبود که ما ضعیف تر باشیم و ما هم می‌توانستیم برنده باشیم و هم آنها. تیم خوبی دارند و همه آنها خوب بودند و بازیکن خاصی نداشتند و همه‌شان شاخص بودند و کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت.

وی درباره بازی مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر گفت: سپاهان تیم خوبی است و از بازیکنان خوبی بهره می‌برد. آنها مربی خوبی دارد و باشگاه سپاهان جزو باشگاه‌های حرفه‌ای است و اگر تا به امروز به نتایج مدنظرشان نرسیدند دلیل بر ضعف فنی و کیفی آنها نیست و مطمئنا در آینده جزو مدعیان خواهند بود و سپاهان تیم قابل احترامی است.

انصاری که بار دیگر برابر ساسان انصاری و اینبار به عنوان مهاجم سپاهان قرار خواهد گرفت، درباره راه مهار این مهاجم گفت: ساسان هم جزو بازیکنان خوب و موفق فوتبال ماست. او مهاجم فوق العاده‌ای است و البته همانطور که او برای باز کردن دروازه ما نقشه دارد و به دنبال کمک کردن به سپاهان برای کسب نتیجه است ما هم برنامه داریم و امیدواریم بتوانیم دروازه خودمان را حفظ کنیم و مطمئنا بازی جذابی پیش رو خواهد بود. است و از مهاجمان خوب کشورمان است و ان شاالله بتواند به سپاهان کمک کند و ما سعی می‌کنیم در دفاع موفق باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز