خبرگزاری کار ایران

قیام قلعه‌نویی علیه عادل فردوسی‌پور: یک ساعته پته‌ها را روی آب می‌ریزم (فیلم)

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۵۹۷

سرمربی ذوب آهن در آستانه دیدار برابر استقلال بار دیگر به مجری برنامه نود حمله کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قلعه نویی که سابقه حضور روی نیمکت استقلال را در کارنامه دارد و با توجه به قهرمانی‌هایش مرد پرافتخار نیمکت این تیم محسوب می‌شود، در خصوص اتفاقات اخیر بار دیگر واکنش نشان داد و به عادل فردوسی پور حمله کرد.

امیر قلعه نویی با اشاره به اتفاقات گذشته گفت: من از استقلالی ها دلخور نیستم اگر یک روزی آقای دکتر عسگری ریاست صا و سیما وقت بدهد، یک ساعت درباره همه مسائل استقلال حرف می زنم. از زمانی که استقلال در دسته سه بود تا الان. همه این ها را یک روز می گویم. از ایشان خواهش می کنیم که در یک شرایط مناسب درباره کلیات استقلال یک سری مسائل را روشن کنم و قضاوت را هم مردم بر عهده دارند. من از طرفداران استقلال ناراحت نبودم. دوست نداشتم این مسائل در استقلال باشد. من کی برخی مسائل را گفتم؟ الان خیلی چیزها را می بینیم. دیشب من آن برنامه را ندیدم. یک جا شنیدم که مجری محترم گفته که آقایان اسرار درون خانوادگی را نگویید. چرا آن موقع که رختکن ما را نشان داد اسرار خانوادگی نبود؟ چرا حرف من را تایید نمی کنید؟ هزاردستان اینجا هم هست؟ هزار بار است که گفته ام کل آن فیلم رختکن ما را پخش کن. یک جاهایی را قطع و وصل نکنید. یک روز بعد از جام ملت ها گفتم که تیم ما خوب می دوید و او به من گفت که برو دونده بیار. کی روش همین حرف را زد و گفت به به می خواهم بگویم که او آمده فوتبال را نابود کند. مدیران مملکت از او می ترسند. ما آمده ایم تا قیمت پیدا کنیم نه به هر قیمتی زندگی کنیم. آن جاهایی که او صدا گذاری کرده من درباره مردم صحبت کردم. یک آقایی بود که آن زمان بعدها آمد از من حلالیت گرفت و گفت که با من بازی شد. احساس می کنم که به خودم خیانت کرده ام. رختکن من اسرار نبود ولی دیشب اسرار بود. خداوند دست ها را یکی یکی رو می کند.
وی در خصوص اتفاقات شب گذشته و افشاگری‌های مدیران استقلال گفت: مسائل درون خانوادگی باید درون خانواده بماند من در استقلال خیلی زجر کشیدم. خیلی کارها کردیم که کار به اینجا نکشد. آقایان آمدند به ما التماس کردند. با کد و نفر اسامی را می گویم. یقینا ما هم مشکلات داشتیم ولی مشکلات را درون خانواده حل کردیم. من بعد از فجرسپاسی کلی داد و بیداد کردم. بازیکنی که روزی دو میلیون می گیرد باید قربان صدقه اش رفت؟ مگر شما خبرنگاران چقدر در ماه می گیرید؟ یک جاهایی پرونده بعضی ها را در می آورم می شوم مرد و یک روز به من می گویند قلعه نویی ما را نابود کرد.

حجم ویدیو: ۱۸.۷۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۱۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز