خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد:

واژگونی اتوبوس در محور زنجان- قزوین با 3 مصدوم

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۶۱

رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر بالا بودن حجم تردد در محورهای استان زنجان گفت: رانندگان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا به سلامت سفر خود و دیگران کمک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علی‌اصغر شیرمحمدی امروز سه شنبه (28شهریور) با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه زنجان وضعیت تردد در محورهای استان را پرحجم ولی روان است، گفت: حجم تردد در محورهای زنجان-قزوین، زنجان – تبریز و زنجان- بیجار بالا است.

شیر محمدی، افزود: هر چند حجم تردد در دیگر محورهای استان زنجان هم بالا است، ولی تردد در این محورها روان و به روال معمول انجام می شود.

رئیس پلیس راه استان زنجان به واژگونی اتوبوس اسکانیا در ساعت یک و 40 دقیقه بامداد امروز اشاره کرد و ادامه داد: این واژگونی در کیلومتر 63 لاین شمالی محور زنجان- قزوین روی داده است.

شیرمحمدی با بیان اینکه خستگی و خواب آلودگی دلیل واژگونی اتوبوس اسکانیا اعلام شده است، تصریح کرد: در پی واژگونی این خودرو، سه نفر مصدوم و راهی بیمارستان شده‌اند که بر اساس گزارش‌های رسیده وضعیت عمومی آن‌ها مطلوب است.

وی مبداء حرکت اتوبوس اسکانیای واژگون شده در محور زنجان- قزوین را شهریار تهران اعلام کرد و گفت: مقصد این اتوبوس یکی از روستاهای بیجار بوده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد یک خودروی ال 90 با عابر پیاده در اتوبان زنجان – قزوین طی روز گذشته خبر داد و گفت:این برخورد در کیلومتر 65 لاین جنوبی این محور روی داده است.

شیرمحمدی همچنین ، ساعت وقوع حادثه برخورد ال 90 با عابر پیاده را 16 و 30 دقیقه روز گذشته اعلام کرد و افزود: دلیل این حادثه نقض ماده 4 توسط عابر پیاده گزارش شده است.

این مسئول در استان زنجان در پایان سخنان خود، با تاکید بر عبوری بودن محورهای استان برای استان‌های غربی و مرکزی گفت: اگر رانندگان دقت و حوصله را در رانندگی به کار گیرند، به طور قطع جلوی وقوع بسیاری از تصادفات گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز