خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری کردستان خبرداد:

عملیات ترمیم و بازسازی جاده قدیم بیجار - همدان آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۳۳

معاون عمرانی استاندار کردستان گفت: یکی از مشکلات بیجار جاده قدیم بیجار به همدان است که تردد زیادی در آن انجام می شود و با اتخاذ تمهیدات در زمینه بهسازی و روکش آسفالت مسیر به زودی پیمانکار کار را آغاز می کند.

به گزارش ایلنا، امیر قادری به همراه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری با سفر به شهرستان بیجار از پروژه‌های مختلف حوزه راه این شهرستان بازدید کرد.

 در این سفر که حمدالله کریمی نماینده مردم بیجار هم حضور داشت، معاون استاندار از پروژه های ورودی بیجار به دیواندره، بیجار به زنجان و بیجار به همدان بازدید کرد.

کوهستان پارک نسار بیجار نیز با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان در این سفر به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی استاندار در این بازدید، اظهار کرد: یکی از مشکلات بیجار جاده قدیم بیجار به همدان است که تردد زیادی در آن انجام می شود و خوشبختانه تدابیری صورت گرفته تا در زمینه بهسازی و روکش آسفالت مسیر اقدام شود و به زودی پیمانکار کار را آغاز می کند.

قادری در ادامه با بیان اینکه چند پروژه اساسی همچون ورودی بیجار به دیواندره، بیجار به زنجان و بیجار به همدان در شهرستان بیجار تعریف شده است، پیرامون جاده جدید بیجار به همدان نیز گفت: این جاده در زمره پروژه های ملی قرار دارد که شرکت ساخت و توسعه راه های کشور در حال پیگیری آن است و امیدواریم در نیمه اول سال آینده این مسیر به زیر عبور برود، چراکه مسیری است که برای شهرستان بیجار، کل استان کردستان و برای شرکت ساخت و توسعه هم اهمیت و حساسیت زیادی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز