خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مطرح کرد:

یاری بیماران صعب‌العلاج در طرح پنجره‌های امید

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۴۰۶

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمع آوری کمک های مردمی به نفع بیماران صعب العلاج، برپایی چادرهای سلامت، اهدای خون، برگزاری مراسم ترویج فرهنگ قرآنی و احادیث برای مقابله با بلایا و اطعام نیازمندان در سفره های عاشورایی داوطلبان و خیرین این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا اندام با اشاره به لزوم توجه بیشتر و رسیدگی بهتر به نیازهای افراد  بی‌بضاعت‌، توسعه فرهنگ انفاق و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی بویژه در روزهای ماه محرم و صفر، ادامه داد: طرح پنجره های امید با هدف جمع کردن مشارکت مسئولانه و عمل به آموزه های دینی طراحی شده است تا هر هموطنی بتواند با هر بودجه ای در خیر جمعی مشارکت کند.

وی از اقبال عمومی طرح پنجره های امید ویژه کمک به نیازمندان به خصوص بیماران در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر خانه های داوطلب و شعب جمعیت هلال احمر، کد کوتاه #5151*733*  و شماره حساب 42/15000000 این سازمان نزد بانک ملت ،آماده دریافت کمک های مردمی در این راستاست.

همچنین رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در دهه نخست ماه محرم ، امسال  سفره های عاشورایی برای بهره مندی نیازمندان  با مشارکت اعضای داوطلبان و خیرین سازمان داوطلبان در استان ها و در سطح  بیش از 4 هزار خانه داوطلب سراسر کشور گسترده می شود. 

اندام اهدای خون و برپایی چادرهای سلامت و ارائه خدمات به عزاداران حسینی  از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر، جمع آوری نذورات و توزیع در میان نیازمندان، دلجویی از بیماران و معلولان را به عنوان دیگر بخش های برنامه های داوطلبان در این ایام برشمرد. 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرگفت: همچنین در پاسداشت ایام ماه محرم و صفر با هدف تعظیم و تکریم شعائر اسلامی با محوریت عاشورای حسینی، از دیگر برنامه های سازمان داوطلبان توجه ویژه به برپایی عزاداری سنتی بر پایه معرفت دینی ، اقامه عزا و ختم قرآن کریم در خانه های هلال و داوطلب سراسر کشور است.

اندام خاطرنشان کرد: خاصیت سفره محبت اباعبدالله(ع) این است که برکت و معجزه‌ای در آن وجود دارد که برای جذب انسان‌ها به آن معمولا مقاومتی وجود ندارد. اگر هم کسی از این سفره دور مانده، عموما از روی بی‌اطلاعی و غفلت است. بنابراین داوطلبان جمعیت هلال احمر سعی دارند تا موقعیت‌ها و زمینه‌هایی را ایجاد کند که همگان در مسیرهای مشارکت در خیر جمعی و تعاون در امور خیریه و عام المنفعه  قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز