خبرگزاری کار ایران

368 تجربه سفر،جوایز باشگاه مشتریان بانک آینده

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۹۵

برندگان جوایز طرح «بسیار سفر باید بُرد» باشگاه مشتریان بانک آینده مشخص شدند

به گزارش ایلنا، قرعه­ کشی جوایز ششمین طرح باشگاه مشتریان بانک آینده، با نام «بسیار سفر باید بُرد»، با حضور بازرسان تعیین شده از طرف بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا برگزار و برندگان خوش شانس 3 سفر به کشور برزیل با یک نفر همراه، 5 سفر به قاره اروپا با کشتی کروز و 360 جایزه دیگر این طرح مشخص شدند.

طرح «بسیار سفر باید بُرد»، به منظور گسترش فرهنگ بهره‌­برداری از بانکداری نوین و نیز ایجاد یک تجربه جدید برای هم­وطنان گرامی از سوی بانک آینده و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به مرحله اجرا درآمد.

این طرح، از تاریخ 22 اردیبهشت ماه سال­جاری، هم­زمان با نیمه ماه شعبان آغاز شده وتا تاریخ 10 شهریور ماه جاری مصادف با عید سعید قربان، ادامه داشت. مشتریان محترم در این زمان فرصت داشتند تا بر اساس نوع سپرده بانکی، تراکنش­های بانکداری الکترونیکی و نگهداشت مبلغ سپرده، امتیاز کسب کنند و با کسب حداقل 500 امتیاز در قرعه­کشی جوایز این طرح شرکت کنند.

سازوکارامتیازدهی و شرکت در قرعه­کشی­های باشگاه مشتریان بانک آینده به گونه­ای طراحی شده است که مشتریان می­توانند مقدار مشخصی از امتیاز را به منظور شرکت در قرعه کشی هر دوره استفاده کنند و مابقی امتیاز خود را ذخیره کرده و در دوره­های آینده تاپایان سال 1396 به منظور افزایش امتیاز و شانس برنده شدن خود، استفاده کنند.

در زمان برگزاری این دوره، سه طرح تشویق کوتاه مدت با عناوین«باشگاه خیراندیشان»، «مشتریان بانک آینده، دوستان خوب محیط­زیست» و «هدیه بخر، هدیه ببر» برگزار شده است.

جوایز این دوره از باشگاه مشتریان 368 سفر و کمک هزینه سفرهای داخلی و خارجی بود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده اسامی برندگان به سامانه اینترنتی باشگاه مشتریان بانک آینده به نشانی اینترنتی:www.ba.efarda.ir مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز