خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان مطرح کرد:

توسعه چشم‌انداز گردشگری گیلان در سایه اخلاق‌مداری و مسئولیت‌پذیری حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۳۶۲

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان قرار گرفتن وظایف انسانی در کنار مسئولیت های حرفه ای واحدهای پذیرایی را مهم قلمداد کرد و افزود: این مهم چشم انداز گردشگری گیلان را توسعه می بخشد.

به گزارش ایلنا از رشت، مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان با مدیران واحدهای پذیرایی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علیزاده واحدهای پذیرایی گیلان را در درجه ممتاز خواند و گفت: در جریان بازرسی و نظارت،این اماکن تاکنون کارنامه درخشانی را اخذ کرده اند.

وی با تقدیر از واحدهای پذیرایی به منظور تامین خدمات مورد نیاز گردشگران به ویژه در نوروز و تابستان بعنوان بازده زمانی اوج سفر گفت: قرار گرفتن وظایف انسانی و اخلاقی در کنار مسئولیت های حرفه ای واحدهای پذیرایی، نقش حساسی را در صنعت گردشگری کشور ایجاد کرده که این مهم چشم انداز گردشگری گیلان را توسعه می بخشد.

این مسئول غذا را بخشی از فرآیند گردشگری و لازمه آن دانست که از طریق جلب رضایت مشتری و گردشگر تضمین‌کننده بازگشت دوباره آن به مقصد خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان توجه به نرخنامه ها را یک ضرورت خواند و افزود:طبخ خوراک محلی بعنوان سند هویتی گیلان باید در اولویت قرار گیرد تا موجبات گستردگی فرهنگ غذای استان در سراسر کشور را فراهم آورد.

در ادامه علیزاده با اعضای جامعه هتلداران و مهمانپذیرداران گیلان دیدار نمود و پیرامون رفع موانع موجود در مسیر فعالیت صاحبان این نوع از تاسیسات اقامتی به بحث و بررسی نشست.

برخورد با تابلو بدست داران،حل مشکلات بانکی برای سرمایه گذاران بخش گردشگری و ایجاد امنیت برای گردشگران و صیانت از حقوق شهروندای از تاکیدات مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز