خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر رشت خواستار شد:

اجرایی‌شدن طرح جامع ترافیک رشت/ افزایش ایستگاه‌های اتوبوس در شهر

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۴۰

رئیس شورای اسلامی شهر رشت گفت: تصویب طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت در شورای عالی از دستاوردهای خوب شورای شهر است و باید هرچه سریعتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

به گزارش ایلنا از رشت، سید امیر حسین علوی بیان کرد: بررسی طرح جامع حمل ونقل وترافیک رشت از دوران فعالیت شورای دوم رشت آغازشد .

وی با اشاره به اینکه معضل‌ترافیک‌رشت باید هرچه سریعتر برطرف شود، تصریح کرد: طرح جامع ترافیک رشت بارها جهت تصویب به شورای عالی ارسال شد و در نهایت به تصویب رسید.

علوی تصویب طرح جامع ترافیک در رشت را گام نخست در رفع مشکلات ترافیکی دانست و بیان کرد: برای ادامه این مسیر نیازمند بررسی‌های مجدد کارشناسانه و نگاهی عمیق به ترافیک رشت و مشکلات پیرامون آن هستیم.

وی با اذعان به اینکه با اجرایی شدن طرح جامع ترافیک شهروندان به وضوح مزایای آن را مشاهده خواهند کرد، گفت: در برخی از مسیرهای اصلی شهر در ساعاتی خاص از جمله حوالی ظهر شاهد اوج ترافیک هستیم و این مشکل باید چاره اندیشی شود. 

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به مصوبه احداث ایستگاه‌های اتوبوس در رشت افزود: وضعیت فعلی ایستگاه‌های اتوبوس نامناسب و در شان شهروندان نیست.

علوی بیان کرد: احداث بیش از یکصد ایستگاه اتوبوس مناسب و زیبا در نقاط مختلف رشت ضمن زیباسازی فضای شهری موجب رفاه حال شهروندان فهیم رشت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز