خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

وضعیت فعلی تردد اتوبوس‌ها در رشت نامناسب است

asdasd
کد خبر : ۵۳۷۲۳۹

عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت گفت: در حال حاضر وضعیت اتوبوس‌های رشت نیز نامناسب بوده و در حال حاضر تنها ۲۰ دستگاه اتوبوس در رشت مشغول خدمات دهی هستند.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت اظهار کرد: با انتخاب مشاوران خوب و زبده می توانیم راندمان فعالیتی کمیسیون را افزایش دهیم.

محمد حسن عاقل منش افزود: در دوره‌های گذشته در برخی از کمیسیون‌ها شاهد تعدد مشاوران بودیم که عملا خروجی خاصی هم نداشتند.

وی با اذعان به اینکه نیازمند مشاوران متخصص هستیم، گفت: باید از حضور افرادی که در کار اجرایی در این بخش دخیل هستند به عنوان مشاور در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک استفاده کنیم.

عاقل منش افزود: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای رشت از چهره‌های توانمند و با تجربه ای است و یقینا با تعاملات خوبی که وجود دارد می‌توانیم شاهد اقدامات بسیار خوبی در جهت رفع مشکلات ترافیکی شهر باشیم.

عضو کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای رشت با اشاره به پیاده راه فرهنگی و BRT رشت تصریح کرد: مباحث مختلفی در این خصوص مطرح است و متاسفانه در حال حاضر وضعیت اتوبوس‌های رشت نیز نامناسب بوده و در حال حاضر تنها ۲۰ دستگاه اتوبوس در رشت مشغول خدمات دهی هستند.

عاقل‌منش بیان کرد: متاسفانه اتوبوس‌های BRT در رشت به خوبی تردد نمی‌کنند و سرعت لازم را ندارند.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی تردد اتوبوس‌ها در رشت افتضاح است، گفت: با حجم جمعیت شهری و تعداد اتوبوس‌های فعلی وضعیت بحرانی در رشت حاکم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز