خبرگزاری کار ایران

محمدنقی کلافچی:

شرکت نوری تازه، 620 نفر پرسنل دارد/ عواقب ناشی از تحریم‌ها باعث شده که صادرات به سادگی صورت نگیرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۴۹۱

کلافچی گفت: عواقب ناشی از تحریم ها باعث شده که صادرات کالای ما به سادگی صورت نگیرد.

گروه اقتصادی ایلنا با هدف شنیدن مسائل و مشکلات موجود در صنعت صنف شیشه در کشور و تلاش در جهت رسانه‌ای کردن مشکلات میزگردی برگزار کرد.

محمد نقی کلافچی مدیر عامل شرکت بلور نوری تازه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: صنعت شیشه از صنایعی است که علاوه بر حرکت به سوی”های تک” بودن باز هم کاملا نیرو بر است و نیروی انسانی زیادی در این صنعت به کار گرفته شده‌اند. در مجموعه ما هم اینک حداقل 620 نفر (پس از به کارگیری مدرن ترین ماشن آلات ) مشغول هستند .

وی افزود: ما همچون سایر واحدهای فعال در این صنعت و به مثابه بسیاری دیگر از بخش های صنایع متوسط و کوچک خصوصی با مشکلاتی از قبیل نامناسب بودن تعرفه های گمرکی ، میزان مطالبات و نحوه وصول آنها توسط سازمان تامین اجتماعی ، عدم توان کامل بانکها در رفع حوائج صنایع و کم توجهی مسئولین به خواسته‌ها و مطالبات مان مواجه هستیم .

وی تشریح کرد: مجموعه عوامل فوق باعث شده از 150 تن ظرفیت دو کوره شرکت کلا"  80 درصد بیشتر قابل استحصال نباشد در حالی که اگر مشکلات صادراتی رفع شده و کنترل‌های واردات نیز به خوبی صورت بگیرد تمامی ظرفیت شرکت قابل استفاده خواهد بود.

کلافچی در پایان گفت: عواقب ناشی از تحریم ها  باعث شده که صادرات کالای ما به سادگی صورت نگیرد. این در حالی است که واردات از کشورهای دیگر نیز از سوی دولت کاملا" تحت کنترل نبوده و به نفع تولید کننده داخلی نیست و لذا زمینه خوبی برای حضور پر رنگ کالای خارجی در داخل فراهم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز