خبرگزاری کار ایران

فاجعه بی سابقه در زاینده رود/ بدترین سپاهان تاریخ به روایت عدد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۲۷۵

سپاهان بدترین عملکرد خود در تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته ششم را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا، شش هفته از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گذشت و در یکی از مهمترین بازی های این هفته سپاهان در اهواز با دو گل به فولاد خوزستان باخت تا با شش امتیاز در رده دوازدهم جای بگیرد.

شاگردان زلاتکو کرانچار در این شش هفته اگر بازی هایشان را تماشا کرده باشید نمایش چندان بدی نداشته اند و شاید چاشنی بدشانسی هم به ضعف هایشان اضافه شده است و باعث شده آنها در این وضعیت نا امید کننده قرار داشته باشند و فاصله شان با صدر جدول تا پایان هفته ششم به 10 امتیاز رسیده باشد.

برای پی بردن به عمق این نتایج ضعیف کافیست به عملکرد طلایی پوشان تا پایان هفته ششم در 16 دوره قبلی لیگ برتر نگاهی بیندازیم. جایی که مشخص می شود سپاهانی ها تا به اینجا بدترین سپاهان تاریخ لیگ برتر تا پایان هفته ششم بوده اند. آنها در بدترین شرایط پیش از این در لیگ های هشتم و یازدهم تا پایان هفته ششم، 8 امتیاز جمع آوری کرده بودند و حال دو امتیاز از حداقل ممکن هم کمتر به حساب این تیم واریز شده است.

طلایی پوشان فصل پیش با ویسی 10 امتیاز گرفته بودند و فصل قبل تر با حسین فرکی 14 امتیاز. 

این تیم در 5 فصلی که قهرمان شد به ترتیب تا پایان هفته ششم به 16، 10، 9، 8 و 11 امتیاز دست پیدا کرده بود اما حالا امتیازات آنها از همیشه کمتر است.

باید دید تیم مربی کروات چه زمانی به خودش می آید و در بحث نتیجه هم موفق کار می کند و به این روزهای تلخ خاتمه می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز