خبرگزاری کار ایران

اعتراف مردمشهدی که دختر دیابتی و همسرش را کشت

خانواد‌ه‌ام را با پتک کشتم تا راحت شوند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۲۴۷

مرد 36 ساله ای که در یک جنایت هولناک، همسر و دختر هشت ساله اش را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده بود، هنگام بازسازی صحنه جنایت در حضور قاضی ویژه قتل عمد، راز پنهان این پرونده را فاش کرد و اعترافات قبلی اش درباره چگونگی کشتن همسر و فرزندش را دروغ خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت خبری کلید ملی این مرد که عباس.ر نام دارد و تاکنون تلاش کرده است با داستان‌سرایی حقیقت تلخ جنایت هولناک خود را پنهان کند، به دستور مقام قضایی به محل ارتکاب قتل هدایت شد تا جزئیات مرگ وحشتناک همسر و دخترش را بازسازی کند.

متهم این پرونده تحت الحفظ کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی وارد منزلی نقلی در منطقه خواجه ربیع شد. جایی که روزهای زیادی را در کنار همسر و فرزندانش سپری کرده بود و امروز تنها مانتوی صورتی رنگ دختر هشت ساله روی پایه فلزی میز تلویزیون، خاطره خداحافظی‌های او هنگام رفتن به مدرسه را یادآوری می‌کند.

لحظاتی بعد و به دستور قاضی «کاظم میرزایی» متهم این پرونده جنایی مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاد تا جزئیات جنایت وحشتناک خود را تشریح کند. هنوز در تاریک‌خانه پرونده موضوعات مبهمی سوسو می‌زد که برای قاضی ویژه قتل عمد قابل باور نبود. آثار شکستگی عمیق جمجمه مقتولان با اظهارات و اعترافات متهم مطابقت نداشت این درحالی بود که انگیزه ارتکاب جنایت نیز قانع کننده به نظر نمی رسید و از سوی دیگر نیز ماجرای شروع درگیری برای قتل بی رحمانه مادر و دختر در پرده ای از ابهام قرار داشت.

 عباس.ر در حالی که چشم به گل‌های قالی منزل دوخته بود لب به اعتراف گشود و گفت: در بازجویی‌های قبلی، درباره آغاز درگیری با همسرم دروغ گفته بودم. اصلا آن شب لیوان شربتی در کار نبود که همسرم از دست دخترم گرفته باشد. شب دهم تیر در منزل مادرزنم مهمان بودیم. آن شب خیلی به همسرم اصرار کردم که به  همراه نرگس و محمد (دو فرزند متهم) در خانه مادرش بمانند و من صبح روز بعد وقتی از سرکار بازگشتم آن ها را به منزل ببرم ولی همسرم قبول نکرد و من به ناچار آن ها را به خانه خودمان بردم. از سوی دیگر دخترم نرگس به بیماری دیابت مبتلا شده بود و باید انسولین تزریق می کرد. اگرچه من سعی می کردم بهترین سرنگ ها را برای تزریق بخرم و به خوراک او نیز دقت می کردم ولی طاقت نمی آوردم که همسرم مدام به دخترم آمپول می زد. گاهی در مهمانی ها به طور پنهانی هنگام بازی با بچه ها، دست نرگس را می گرفت و به او در داخل حمام یا دستشویی، انسولین تزریق می کرد. کار به جایی رسیده بود که دخترم هنگام تزریق آمپول فرار می کرد و به من پناه می آورد. از دیدن این صحنه ها ناراحت می شدم و نمی توانستم تحمل کنم به همین خاطر آن شب تصمیم گرفتم همه اعضای خانواده ام را به قتل برسانم چرا که به گفته پزشکان دیگر امیدی به بهبودی نرگس نبود!! و او هر روز بدتر می شد! تصمیم خودم را گرفته بودم اما برای چگونگی کشتن آن ها تردید داشتم.

به همه راه های قتل مانند خفه کردن، با چاقو زدن و ... فکر کردم تا این که به طور ناگهانی تصمیم گرفتم آن ها را با پتک آهنین بکشم تا خیلی سریع جان بدهند! قبلا پتک بزرگی را برای شکستن موزائیک ها خریده بودم. وقتی همسر و فرزندانم به خواب رفتند من هم از داخل حیاط پتک را برداشتم و روی سر همسرم ایستادم. پتو را از رویش کنار نزدم تا صورتش را نبینم بعد هم پتک را بالا بردم و با دو ضربه محکم او را به قتل رساندم سپس سراغ دخترم رفتم و او را نیز با دو ضربه پتک کشتم اما وقتی به چشمان پسر چهار ساله ام نگاه کردم نتوانستم او را بکشم! در همان حالت پسرم را بغل کردم و به داخل اتاق بردم. او خواب بود و چیزی ندید!

بعد از این جنایت، اجساد همسر و دخترم را داخل کیسه بزرگ زباله گذاشتم و پتویی را دور آن پیچیدم و به حمام منزل بردم.

 صبح روز بعد نیز پسرم را در حالی که هنوز خواب آلود بود به منزل مادرزنم رساندم و به آنها گفتم همسر و دخترم به مرکز بهداشت رفته‌اند. وقتی از سرکار بازگشتم خانواده همسرم نگران بودند که از دخترشان خبری نشده است من هم برای آن که موضوع را طبیعی جلوه بدهم به منزل چند تن از بستگانم سر زدم و بعد اجساد را با پراید به سد کارده مشهد بردم.

سپس اجساد را داخل شیار یکی از زمین‌های کشاورزی انداختم که از قبل دیده بودم. با بیل مقدار کمی خاک ریختم و برای آن که کسی متوجه نشود خیلی زود محل را ترک کردم تا این که توسط کارآگاهان دستگیر شدم.

گزارش خراسان حاکی است با اعترافات صریح متهم در بازسازی صحنه قتل، زوایای پنهان این پرونده نیز روشن شد و قاضی میرزایی پس از شنیدن اظهارات متهم و ثبت آنها دستور انتقال وی را به زندان صادر کرد تا این پرونده جنایی هولناک دیگر مراحل قانونی را طی کند.

 

 سابقه خبر

 یازدهم تیر گذشته مرد 36 ساله ای با مراجعه به پلیس آگاهی خراسان رضوی از گم شدن همسر 32 ساله و دختر هشت ساله اش خبر داد. در حالی که تحقیقات کارآگاهان با دستور سرهنگ کارآگاه حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی)در این باره آغاز شده بود و مرد 36 ساله به نوعی در مظان اتهام قرار داشت، نهم مرداد بقایای اجساد یک زن و دختر در سد کارده مشهد کشف شد. در غیاب «قاضی میرزایی» (قاضی ویژه قتل عمد)، قاضی سیدجواد حسینی معاون دادستان و بازپرس ویژه جرایم خاص، دستوراتی را برای پیگیری این ماجرا صادر کرد تا این که مشخص شد استخوان های کشف شده مربوط به همسر و فرزند مرد 36 ساله است بنابراین از وی بازجویی های تخصصی شد و در نهایت به قتل همسر و فرزندش اعتراف کرد اما او سعی داشت با داستان سرایی‌های مختلف حقیقت این جنایت هولناک را پنهان کند ولی هوشیاری مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی که تحقیقات گسترده خود را با سرپرستی سرهنگ غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه می دادند، موجب شد تا متهم در تنگناهای بازجویی تخصصی زوایای پنهان پرونده را هنگام بازسازی صحنه قتل افشا کند.  او در حاشیه بازسازی صحنه جنایت پرده از ماجرای ازدواج پنهانی خود نیز برداشت و گفت: قرار بود آرام آرام موضوع را به همسرم بگویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز