خبرگزاری کار ایران

با محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش آشنا شوید

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۲۲۵

فصل تابستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر می باشد، این زمان به دلیل تعطیلاتی که وجود دارد می تواند بهترین شرایط را برای خانواده ها به ارمغان آورد تا در کنار هم از هیجان و آرامش خوبی برخوردار شوند. یکی از مناسب ترین مناطق تفریحی ایران، جزیره های کیش و قشم می باشد، این دو جزیره از نظر زیبایی بسیار فوق العاده بوده و سالانه درآمد بسیار زیادی را وارد سیستم اقتصاد می کند.

جزیره کیش یکی از نقاط  توریست پذیر چه درمیان مردم داخل ایران وچه درمیان توریست هایی که از خارج از کشور ایران را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند؛ است. این جزیره در تمامی فصول سال مهمانان خود را دارد زیرا هم بسیار از نظر طبیعی زیبا است وهم تمامی امکاناتی که یک توریست در طول مسافر خود به آن نیاز دارد یا برایش مهم است در این جزیره وجود دارد.

همچنین هتل های کیش  بسیار خوب با امکانات استاندارد در این جزیره نیلگون وجود دارد که خیال مهامانان این جزیره از نظر محل اقامت راحت می کند.  در این مقاله به معرفی مختصر چند هتل در جزیره کیش پرداخته ایم که شاید اقامتگاهی مناسب برای سفر تابستانی شما باشد. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید با ما همراه باشید تا با مناسب ترین هتل های جزیره کیش آشنا شوید.

 هتل های کیش

هتل شایگان کیش

هتل پنج ستاره شایگان، هتلی بسیار زیبا مشرف به آب های نیلگون خلیج فارس است. این هتل بسیار برای اقامت کسانی که به قصد خرید به جزیره کیش می روند مناسب است زیرا تنها پنج دقیقه پیاده تا بازار پانیذ فاصله دارد.

به گزارش ویرلن؛ سالن همایش های بسیار مجلل، کلوپ ورزشی، استخر سرپوشیده با درجه آب کنترل شده، جکوزی، سنای بخار،سنای خشک، بدن سازی، بوفه، ماساژ، ناجی و مربی،  حوضچه آب سر و استخر کودکان تنها چند نمونه از امکانات تفریحی این هتل پنج ستاره است. این هتل یکی از هتل های لوکس جزیره کیش محسوب می شود امکانات بسیار خوبی دارد و مناسب برای کسانی است که امکانات محل اقامت در طول سفر برایشان اهمیت بیشتری از پول محل اقامتشان دارد. برای رزرو هتل می توانید به راحتی به سایت های معتبر مراجعه کرده و از تخفیفات خوبی بهرمند شوید.

با محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش آشنا شوید

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی دیگر از هتل های پنج ستاره جزیره کیش است که محلی بسیار مناسب برای اقامت تابستانی شما خواهد بود. این هتل دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب نسبت به این امکانات است. اقامت در هتل پنج ستاره داریوش کیش این امکان را به شما می دهد که بتوانید طعم از بهترین انواع غذاهای فرنگی، دریایی، محلی  و ایرانی را در جزیره کیش تجربه کنید و قطعا این طعم تا سال ها در ذهن شما باقی خواهد ماند، همچنین با اقامت در این هتل می توانید به بازدید از باغ پرندگان، دلفین ها و آکواریوم ها بپردازید و مهمتر از همه یک اقامت بی نظیرو فوق العاده در یک بافت تاریخی را تجربه کنید.

با محبوب‌ترین هتل‌های جزیره کیش آشنا شوید

 

هتل ترنج کیش

اقامت در هتل پنج ستاره ترنج کیش یک تجربه جدید است. اگر دوست دارید چند روزی زندگی روی آب را تجربه کنید حتما اقامت در هتل ترنج به شما پیشنهاد می شود. هتل ترنج در دو فار ساخته شده است که البته فاز دوم هنوز در دست احداث است. هتل پنج ستاره ترنج 100 سوئیت دارد که این سوئیت ها روی آب یک قرار گرفته و با اسکله های چوبی به هم متصل شده اند و در نهایت طرح بته جقه را ایجاد کرده اند. جالب است بدانید به خاطر کف شیشه ای این سوئیت ها مهمان ها می توانند از اتاق خود دریا را تماشا کنند.

در این فصل تور کیش قشم محبوبترین تور ایران می باشد و خانواده های بسیاری برای دیدن این دو جزیره رویایی برنامه ریزی می کنند ، شما می توانید با مراجعه به آژانس های هواپیمایی و یا سایت های معتبر به راحتی بلیط هواپیما خود را رزرو کنید.

 منبع:

http://kishqeshm.ir/

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز