خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان هلال‌احمر خبرداد:

40 تن کمک‌های ارسالی هلال احمر ایران برای کمک به مردم آواره میانمار

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۹۵

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از تحویل محموله 40 تنی کمک‌های ارسالی به مردم میانمار به مقامات بنگلادشی خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام این خبر اظهار داشت: ۴۰ تن کمک‌های ارسالی هلال‌احمر ایران، تحویل مقامات بنگلادش شده است. این کمک‌ها امروز و با همکاری فرماندار چیتاگونگ به محل اسکان آوارگان میانماری در «کاکس بازار» انتقال می‌یابد.
 
سلیمی با اعلام اینکه کمک‌های بشردوستانه ایران برای مسلمانان میانمار، تحویل بنگلادش شده است، اظهارداشت: در این زمینه در دیدار با استاندار چیتاگونگ گزارشی از نحوه و میزان کمک‌های ارسالی از سوی هلال‌احمر ایران برای مردم چیتاگونگ ارائه کردیم و استاندار چیتاگونگ نیز از اقدامات و تلاش‌های هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم مظلوم میانمار تقدیر و تشکر کرد.
 
وی گفت: امروز صبح نیز بازدیدی از کاکس بازار؛ محل اسکان آوارگان میانماری داشتیم تا برنامه‌ریزی‌های لازم درباره انتقال کمک‌ها و توزیع آنها در میان آوارگان انجام شود.
 
گفتنی است، نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه هلال‌احمر ایران برای مسلمانان آواره میانمار، ساعت ۱۶:۵۵ روز گذشته به وقت بنگلادش، در فرودگاه شهر «چیتاگونگ» به زمین نشسته و تحویل این کشور داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز