خبرگزاری کار ایران

با توجه به شرایط حاکم بر عربستان؛

بن‌سلمان سفرش به پاریس را لغو کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۲۲

ولیعهد سعودی سفر خود به پاریس را با توجه به شرایط کنونی حاکم بر کشور و فراخوان‌های مختلف برای برگزاری تظاهرات سراسری لغو کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از العهد، یک منبع در عربستان اعلام کرد، «محمد بن‌سلمان» ولیعهد سعودی قرار بود طی ماه جاری میلادی برای دیدار با «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهوری فرانسه، به پاریس سفر کند ولی وی این سفر را لغو کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، تصریح کرد که بن‌سلمان سفر خود به پاریس را به دلیل فراخوان‌های مختلف برای برگزاری تظاهرات سراسری در عربستان که از سوی جنبش «۱۵ سپتامبر» صادر شده و همچنین افزایش اختلافات میان شاهزادگان در دربار پادشاهی، لغو کرده است.

براین اساس، اختلافات در دربار آل‌سعود، حتی به‌تازگی منجر به بازداشت «عبدالعزیز بن‌فهد» پسر پادشاه اسبق عربستان شده است.

به گفته این منبع، سفر ولیعهد سعودی به پاریس به زمان دیگری موکول شده است ولی تاریخ آن مشخص نیست.

با توجه به شرایط حاکم بر عربستان، هنوز مشخص نشده است که آیا بن‌سلمان ریاست هیات سعودی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک را برعهده خواهد داشت یا نه. ولی گمانه‌زنی‌ها حاکی‌ست که وی نتواند برای شرکت در این نشست به نیویوک سفر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز