خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت نام از صادرکنندگان گیلانی برای تجلیل و رقابت

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۰۳

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان گفت: ثبت نام صادرکنندگان استانی جهت معرفی و تجلیل آغاز شده‌است.

به گزارش ایلنا از رشت، سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان اعلام کرد: ثبت نام صادرکنندگان استانی جهت معرفی و تجلیل آغاز شده‌است و واحدهای تولیدی صادراتی و صادرکنندگان استان در صورت تمایل به شرکت در این رقابت استانی می‌توانند به سامانه اختصاصی انتخاب صادرکنندگان نمونه به آدرس http://nemoonesh.tpo.ir  سازمان توسعه تجارت ایران مراجعه کنند.

محمدآراسته به ظرفیت‌های صادراتی مطلوب استان، اشاره کرد وگفت: در راستای گرامیداشت و تجلیل از فعالان این عرصه هرساله با توجه به نامگذاری 29 مهرماه به‌عنوان روز ملی صادرات، به تبعیت آن در سطح استان نیز مراسم استانی انجام می‌گیرد.
وی اظهار داشت: داوطلبان بعد از مطالعه شرایط، ضوابط و معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه سال‌در سایت می‌توانند به ‌صورت الکترونیکی در همان سامانه ثبت‌نام و کد رهگیری دریافت کنند.
آراسته با اشاره به اینکه ثبت نام صادرکنندگان ملی و استانی بصورت همزمان انجام می‌شود گفت: ثبت نام صادرکنندگان استان گیلان برای شرکت در رقابت انتخاب صادر کننده نمونه ملی و استانی تا پایان روز دهم مهر فرصت خواهند داشت.
وی افزود: در راستای تحقق اهداف صادراتی و ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صادرات غیرنفتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان در نظر دارد بنگاه‌های نمونه صادراتی در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، خدمات، بازرگانی عمومی، فناوری اطلاعات، گردشگری وفنی مهندسی را انتخاب و معرفی نماید.
سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان تصریح کرد: اخذ کد رهگیری از سامانه نمونه توسط متقاضیان شرکت در فرآیند مذکور الزامی است و اسناد و مدارک مشارکت‌کنندگان حقیقی و حقوقی بدون ارائه کد رهگیری امکان پذیر نخواهد نبود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: متقاضیان می توانند نسبت به تحویل اصل مدارک و مستندات به دبیرخانه کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی یعنی اداره توسعه تجارت خارجی سازمان تا پایان وقت اداری روزشنبه پانزده مهرماه، اقدام نمایند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گیلان این رقابت را فرصت مناسبی جهت معرفی پتانسیلهای صادراتی استان دانست و تصریح کرد: همه واحدهای صادراتی استان در این رقابت دقت لازم را در ارسال بهنگام مدارک و ثبت نام داشته باشند که دبیرخانه کارگروه استانی از پذیرش پرونده متقاضیان پس از تاریخ مقرر و یا به صورت ناقص همچنین پیش از انجام فعل ثبت نام الکترونیکی خودداری خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز