خبرگزاری کار ایران

مطالبات بازیکنان وکادر فنی سابق را پرداخت می کنیم

واکنش مالک نفت به حضور یک خواننده در این تیم؛ او عاشق فوتبال است

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۰۳۳

جهانیان درباره مصاحبه‌های این روزهای کریمی و درخشان علیه یکدیگر بیان داشت: من به شخصه مخالف دعوا کردن هستم. هر دوی این عزیز برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند و مردم خاطرات خوبی با این دو نفر دارند.

حمید جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در گفت وگو با ایلنا  در خصوص شایعه حضور یکی از خواننده‌‌ها در این تیم اظهار داشت: ایشان ورزش را دوست دارد و ما باید خوشحال باشیم که جوانان ما دنبال ورزش هستند. در خصوص ایشان باید بگویم واقعاً چنین چیزی نیست. تیم ما تکمیل است. آقای کریمی سرمربی این تیم و کادرش با انگیزه بالا خودشان را برای ادامه مسابقات لیگ آماده می‌کنند.

وی درباره اینکه حتی این خواننده با لباس نفت عکس یادگاری گرفته است ادامه داد: این لباسی که می‌بینید تن یکی از پرسنل خود باشگاه نفت بوده چون ایشان بسیار خوش استایل بود ما روز اول از وی خواستیم که این لباس‌ها را بر تن کند.

جهانیان درباره شایعه اختلافش با کریمی افزود: بعضی‌ها می‌خواهند خودشان را مطرح کنند و چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند. ما هر روز با آقای کریمی صحبت می‌کنیم و به عنوان مالک باشگاه نفت وظیفه داریم تمام خواسته‌های ایشان را تامین کنیم.

وی درباره مطالبات کادرفنی سابق نفت و بازیکنانی که از این تیم کنار گذاشته شدند خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم با تمام کسانی که با باشگاه قرارداد داشته‌اند مطالباتشان را پرداخت کنیم. از تک‌تک آنها دعوت خواهیم کرد به باشگاه بیایند تا علاوه بر مذاکره بدهی‌های آنها را بدهیم. حق چندین نفر را در این باره پرداخت کرده‌ایم و سعی می کنیم در این مدت این کار را ادامه دهیم.

جهانیان درباره مصاحبه‌های این روزهای کریمی و درخشان علیه یکدیگر بیان داشت: من به شخصه مخالف دعوا کردن هستم. هر دوی این عزیز برای فوتبال ما زحمت کشیده‌اند و مردم خاطرات خوبی با این دو نفر دارند. من از آقای درخشان دعوت کردم و از زحماتی که برای این تیم کشید تقدیر کردم. در واقع مقصر این دو نفر نیستند؛ کسانی هستند که این روزها به اینگونه مسائل دامن می‌زنند. نقش رسانه‌ها خیلی مهم است باید کمک کنند تا فضای رسانه و فوتبال بهتر شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز