خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس‌جمهوری سوریه:

با نیروهای مورد حمایت آمریکا نیز خواهیم جنگید

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۰۱

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه تأکید کرد که برای بازپس‌گیری تمام سوریه با هر نیرویی حتی نیروهای مورد حمایت آمریکا، خواهیم جنگید.

به گزارش ایلنا، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهور سوریه، روز گذشته در گفت‌وگو با «المنار»، گفت: «دمشق برای بازپس‌گیری تمام سوریه با هر نیرویی حتی نیروهای مورد حمایت آمریکا، نبرد خواهد کرد.»

شعبان افزود، «نیروهای دموکراتیک سوریه»، که مورد حمایت آمریکا هستند، طی روزهای اخیر در بسیاری از مناطق، «بدون هیچ‌گونه درگیری» جایگزین داعش شده‌اند.

وی با بیان این‌که سوریه در مسیر پیروزی بر تروریسم به پیش می‌رود، تأکید کرد که ما تا آزادسازی آخرین نقطه از سوریه دست از مبارزه نخواهیم کشید.

این دیپلمات سوریه، توافق آستانه را بازتابی از پیروزی‌های ارتش سوریه و همپیمانانش و نیز شکسته‌شدن محاصره دیرالزور ارزیابی کرد و اهمیت شراکت با مقاومت، ایران و عراق در نبرد با تروریسم را متذکر شد.

مشاور «بشار اسد» همچننی در پاسخ به این سوال، که آیا بروز بحران در روابط کشورهای حوزه خلیج‌فارس تاثیری بر موضع سوریه درباره قطر داشته است یا خیر، گفت: «موضع ما در قبال قطر هیچ تغییری نکرده است چرا که قطری‌ها تغییری نکرده‌اند. تاریخ نشان خواهد داد همه آنهایی که علیه سوریه توطئه کردند و این کشور را هدف قرار دادند خود متضرر شدند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز