خبرگزاری کار ایران

ساجدی نیا:

استقبال مردم از خرید مواد محترقه کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۴۷

در ارتباط با مواد محترقه اقدامات خوبی صورت گرفته است و با تلاش همکاران ما در مرزبانی ورود این مواد به تهران خیلی کمتر شده است. مردم هم استقبال کمتری از خرید مواد محترقه در امسال داشته‌اند.

ایلنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تلاش همکاران ما در مرزبانی ورود مواد محترقه به تهران خیلی کمتر شده است و مردم هم استقبال کمتری از خرید مواد محترقه در امسال داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، ‌ سردار حسین ساجدی‌نیا در نشست خبری صبح امروز گفت: در ایام پایان سال واحدهای صنفی که مجوزهای لازم را داشته باشند و فقط تخلف صنفی دارند و منع قضایی برای فعالیت آن‌ها صادر نشده باشد اجازه دارند که در ایام نوروز به فعالیت خود ادامه دهند و این تسهیلات را پلیس اماکن تهران بزرگ برای ادامه کسب و کار واحدهای صنفی در نظر گرفته است.

ساجدی‌نیا گفت: با مراکز پلیس + ۱۰ هماهنگ شده که افسران گذرنامه تا ساعات بیشتری در این مراکز حضور داشته باشند تا صدور گذرنامه برای افرادی که می‌خواهند در ایام عید به مسافرت خارج از کشور بروند سریع‌تر انجام بگیرد و همچنین اتباع خارجی که برای تجدید زمان روادید مراجعه می‌کنند پلیس اتباع خارجی هم زمان بیشتری را برای رسیدگی به این درخواست‌ها اختصاص می‌دهند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در اجرای طرح‌های مربوط به نوروز افزود: در خصوص مسائل ترافیکی از ۱۵ تا ۳۰ اسفند ترافیک سنگینی را در شهر تهران داریم و ما تلاشمان بر این است که ممنوعیت ایجاد نکنیم و بیشتر برای تردد مردم تسهیلات ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: با آماده‌باشی که به همکاران خود در این زمینه داده‌ایم ساعات حضور مأموران در سطح شهر تهران برای تسهیل رفت و آمد مردم بیشتر شده است و از مردم تقاضا داریم در هنگام تردد با ماموران انتظامی خصوصاً مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری بیشتری داشته باشیم.

ساجدی‌نیا گفت: در خصوص بحث ترافیک پنجشنبه آخر سال هماهنگی‌هایی برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی با سازمان بهشت‌زهرا و راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صورت گرفته است که مردم تردد خوبی را در این منطقه داشته باشند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص مواد محترقه و مراسم چهارشنبه سوری آخر سال گفت: در ارتباط با مواد محترقه اقدامات خوبی صورت گرفته است و با تلاش همکاران ما در مرزبانی ورود این مواد به تهران خیلی کمتر شده است. مردم هم استقبال کمتری از خرید مواد محترقه در امسال داشته‌اند.

وی گفت: با هماهنگی‌هایی که با سازمان شهرداری و صدا و سیما در خصوص اطلاع‌رسانی مخاطرات مواد محترقه انجام گرفته امیدواریم که امسال سال کم‌خطری در این زمینه داشته باشیم. پلیس هم با افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مخصوصاً فروشنده‌های مواد محترقه دست‌ساز برخورد جدی خواهد کرد و این افراد حتماً به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

ساجدی‌نیا در خصوص اراذل و اوباش گفت: امسال ما در حدود بیش از هزار و ۵۰۰ اراذل و اوباش بنام را در سطح یک و دو تهران دستگیر کردیم و با پیگیری‌های لازم افرادی که مورد‌های خاصی داشتند. اکثر اراذل و اوباش دستگیر شده بودند در اختیار قوه قضاییه و در زندان هستند. این افراد و سارقان شناسایی شدند و البته این طرح‌های امسال ادامه‌دار خواهد بود و تا پایان سال مرحله دوازدهم برخورد با اراذل و اوباش در سطح تهران اجرا خواهد شد.

سردار ساجدی‌نیا در ارتباط با طرح زوج و فرد گفت: تا روز پایان اسفند طرح زوج و فرد در تهران اجرا می‌شود و در ایام نوروز روزهایی که تعطیل رسمی است طرح زوج و فرد را نداریم و اجرای طرح زوج و فرد در روزهای دیگر بستگی به حجم ترافیک شهر تهران دارد.

سردار ساجدی‌نیا افزود: میانگین حضور مأموران ما با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، حدود ۷ دقیقه است که این زمان در ساعات پیک وقوع جرم در پایتخت متغیر است و با برنامه‌ریزی‌های خوبی که صورت گرفته کلانتری‌هایی نیز در خدمات‌رسانی به مردم در امسال ساماندهی شده‌اند.

فرمانده پلیس تهران بزرگ گفت: عملکرد پلیس تهران بزرگ امسال عملکرد خوبی ارزیابی شده است. توان پلیس الان به صورتی است که می‌تواند پوشش امنیتی خوبی در کل سطح تهران به خصوص در ایام نوروز داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز