خبرگزاری کار ایران

داوری‌ها در بازی‌های اول عامل باخت ما بود

مسلمی‌پور: می‌دانستم مقابل پدیده فیکس هستم/ بدون شک تراکتورسازی در هر دو جام مدعی است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۷۴۱

پدیده جوان تراکتورسازی از اولین بازی رسمی‌اش در ترکیب این تیم می‌گوید.

محمد مسلمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص اولین حضورش در ترکیب تراکتورسازی که مقابل پدیده در جام حذفی انجام شد اظهار داشت: احساس غیر قابل توصیفی از تجربه اولین حضورم در ترکیب تیم داشتم و سر از پا نمی‌شناختم. واقعاً افتخار بزرگی برای من بود که موفق شدم برای تیم بازی کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد عملکردش در این دیدار گفت: خودم به عنوان بازی اول از عملکردم راضی هستم و کادرفنی هم با توجه به صحبت‌هایی که داشتیم از عملکردم رضایت داشت و امیدوارم باز هم به من اعتماد کنند.

مدافع جوان تراکتورسازی در مورد اینکه فکر می‌کرد در ترکیب اصلی باشد یا نه عنوان کرد: با توجه به مصدومیت شهرام گودرزی حدس می‌زدم در ترکیب اصلی قرار بگیرم و از این موضوع خوشحالم و فکر می‌کنم بازهم فرصت بازی به من برسد.

مسلمی‌پور با اشاره به شرایط خوب تراکتورسازی در دیدارهای اخیر گفت: خدا را شکر روند نتیجه‌گیری ما برگشت و در دیدارهای ابتدایی فصل هم به خاطر بدشانسی و اشتباهات داوری نتیجه نمی‌گرفتیم ولی اوضاع در حال حاضر عالی است و مقابل سیاه‌جامگان هم با احترامی که برایش قائلیم برای پیروزی به میدان می‌رویم.

وی در پایان با اشاره به هدف تراکتورسازی در فصل جاری خاطرنشان کرد: مطمئن باشید در هر دو جام مدعی قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز