خبرگزاری کار ایران

انتخاب کیانی به عنوان بازیکن برتر لیگ

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۵۴۵

کاپیتان تراکتورسازی بازیکن برتر ماه مرداد شد.

به گزارش ایلنا، مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی در برنامه نود به عنوان بازیکن برتر ماه مرداد در لیگ برتر انتخاب شد. سایت رسمی تراکتورسازی در این خصوص نوشت:

باشگاه تراکتورسازی با نهایت افتخار انتخاب شایسته کاپیتان با اخلاق و متعصب مهدی کیانی عزیز را به عنوان بهترین بازیکن ماه فوتبال ایران تبریک می گوید.

ستاره محبوبی که در ابتدای فصل به عنوان یکی از نخستین بازیکنان قرارداد خودش را تمدید کرد تا همچون سال های گذشته با عشق و تعصب مثال زدنی یاور و همراه تراکتورسازی در یکی از فصل های تاریخی این باشگاه باشد و بازیکن محبوب هواداران که با تلاش و کوشش مثال زدنی از نخستین روز تمرینات با انضباط و تعهد همیشگی در کنار ستاره های با تجربه و بازیکنان جوان تیم حضور یافت تا الگویی از غیرت و عشق به پیراهن تراکتور باشد.

انتخاب شایسته کیانی که حالا نماد وفاداری به تراکتورسازی در کنار دیگر بازیکنان با تجربه و متعصب باشگاه است به خوبی نشان می دهد که تراکتور همچون همیشه ، بزرگی می کند و همه اعضای این خانواده بزرگ دست در دست هم برای سربلندی و افتخارآفرینی در سخت ترین روزها دست از تلاش نخواهند کشید.

از یکایک هواداران پرشور و با غیرت تا کادرفنی توانمند و پرتلاش همچنین تک تک بازیکنان با تجربه و یا جوانی که با تمام وجود برای موفقیت تیم محبوبشان می جنگند در کنار کادر مدیریتی باشگاه همه و همه در کنار هم با اتحاد و یکدلی تراکتور را در مسیر پیروزی و موفقیت قرار داده اند و انتخاب شایسته کیانی به عنوان بهترین بازیکن ماه نشانه ای است از تحقق موفقیت هایی که دور از دسترس نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز