خبرگزاری کار ایران

کارفرمای هفت تپه بخشی از معوقات کارگران خود را پرداخت

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۸۵

صبح روز گذشته کارفرمای نیشکر هفت‌تپه بخشی از معوقات کارگران را به صورت علی الحساب به آنها پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ساعت 11 صبح روز گذشته (19 شهریور) کارفرمای نیشکر هفت‌تپه به حساب هر کارگر مبلغی را به عنوان علی‌الحساب پرداخت کرد.

کارگران هفت‌تپه سه ماه معوقات مزدی پرداخت نشده داشتند که پس از اعتراضات فراوان، روز گذشته کارفرما دستمزد یک ماه را به صورت علی‌الحساب به آنها پرداخت کرد.

این کارگران دستمزد ماه‌های خرداد، تیر و مرداد خود را نگرفته بودند و همین مساله در هفته‌های گذشته، مشکلات معیشتی بسیاری برای آنها به وجود آورده‌است.

کارگران نیشکر هفت‌تپه می‌گویند: اگر کارفرما در روزهای آتی باقی مطالبات مزدی ما را پرداخت کند، شاید بتوانیم به اوضاع آشفته زندگی خود سامان دهیم و با رضایت نسبی به کار ادامه دهیم.

 «سیامک افشار» قائم مقام مدیرعامل شرکت کشت و صنعت هفت تپه پیش از این در یازدهم شهریور در گفتگو با ایلنا، تایید کرده بود: حداقل بخشی از مطالبات کارگران تا یک هفته آینده پرداخت خواهد شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر بخش زیادی از مطالبات معوقه و جاری کارگران شاغل و بازنشسته پرداخت شده است، افزود: به دنبال تامین منابع مالی برای پرداخت حداقل بخشی از مطالبات معوقه کارگران هستیم که حداکثر تا یک هفته آینده طول خواهد کشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز