خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کرمانشاه:

صیانت از نیروی کار از طریق آموزش ضمن خدمت محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۱۲۹

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق آموزش ضمن کار محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، با هدف ترویج آموزش‌های فنی و مهارتی و تربیت نیروهای متخصص، مرکز کارآموزی بین کارگاهی شرکت ایثار با حضور داود ناصری امید مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه افتتاح شد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این مرکز کارآموزی گفت: این مرکز با پیوند بین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و شرکت ایثار ایجاد شد که این همکاری باعث بهره‌وری بیشتر و کیفیت بالاتر محصول تولیدی می‌شود که در نتیجه افزایش اشتغال‌زایی و تولید را به همراه خواهد داشت.

داود ناصری امید افتتاح این مرکز را سبب ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و به دنبال آن، افزایش کیفیت تولید و در نتیجه افزایش راندمان اقتصادی برشمرد و افزود:‏ صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزش ضمن کار محقق می‌شود و با توجه به نیازهای آموزشی رشته‌های مختلفی برای کارگران، کارکنان و سرپرستان واحدها ارائه می‌شود.

وی با بیان این مطلب که یکی از راه‌های ریشه‌کنی فقر و پیشبرد اقتصاد، تقویت آموزش نیروی کار و افزایش مهارت‌های فنی آنها است گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به دنبال ارتقاء سطح آموزش برای به روز کردن شاغلان در حرفه خود و ارتقاء سطح مهارت برای دانش‌آموختگانی است که  قصد دارند وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز