خبرگزاری کار ایران

در ۳ رده سنی؛

مسابقات رزم پرثوآ قهرمانی‌کشور به میزبانی گلستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۷۱۲

مسابقات رزم پرثوآ قهرمانی کشور آقایان در رده های خردسالان، نونهالان و نوجوانان روز چهارشنبه 15 شهریور در شهرستان علی آباد استان گلستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، هفدمین دوره مسابقات رزم پرثوآ قهرمانی کشور ویژه مردان از روز چهار شنبه (15 شهریور) به مدت سه روز و با حضور پرثوآکاران از ۱۵ استان به میزبانی هیات ورزش‌های همگانی استان گلستان برگزار ‌شد و نفرات برتر اوزان مختلف معرفی شدند.

در بخش تیمی در رده سنی خردسالان: استان مازندران اول، خراسان شمالی دوم و گلستان الف و همدان مشترکا در جایگاه سوم ایستادند و در رده سنی نونهالان: استان کهکلویه و بویر احمد مقام اول، خراسان رضوی دوم و فارس در جایگاه سوم ایستادند.

همچنین در رده سنی نوجوانان: استان مازندران مقام اول، اصفهان مقام دوم و کهکلویه و بویر احمد مقام سوم را کسب کردند.

مراسم اختتامیه و توزیع مدال مسابقات فوق در سالن سرداران شهید  با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه و همچنین فرماندار و رییس تربیت بدنی و سایر مسئولین محترم برگزار و از نفرات اول تا سوم با اهدای حکم و  مدال قهرمانی، اهدای جام قهرمانی و جوائز نفیس تقدیر به عمل آمد. کاپ اخلاق این دوره از مسابقات هم به استان تهران اهدا شد.

همچنین در مراسم افتتاحیه از خانواده مرحوم پهلوان کریمان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز