خبرگزاری کار ایران

اخراج من سختگیرانه بود

گل‌محمدی: حیف بود در این مرحله به پدیده بخوریم/ بازیکنان از جانشان مایه گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۹۰

سرمربی تراکتورسازی از پیروزی با ارزش تیمش مقابل پدیده می‌گوید.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر پدیده خراسان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: هر دو تیم بازی سختی داشتند. حیف که دو تیم در این مرحله به هم خوردند. پدیده واقعاً تیم شایسته‌ای است. ما هم تیم شایسته‌ای هستیم. در هر صوت باید یک تیم حذف می‌شد. هر دو تیم هم شایسته بودند، اما به ناچار مقابل یکدیگر قرار گرفتند. به‌هر حال باید یک تیم حذف می‌شد. ما بازی را خوب شروع کردیم و خوب هم حریف را کنترل کردیم.

وی در ادامه افزود: بچه‌های ما شروع خوبی داشتند و بازی را خوب کنترل کردند. ما اجازه ندادیم بازی تیم حریف شکل بگیرد. می‌دانستیم پدیده بازیکنانی دارد که از فضا و زمان به خوبی استفاده می‌کنند، اما ما این فضا و زمان را از آنها گرفتیم. در نیمه نخست موقعیت‌هایی داشتیم و می‌توانستیم از ضدحملات و توپ‌گیری‌های‌مان استفاده کنیم. در کل بچه‌های من در هر دو نیمه هم خوب کار کردند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به ستایش از عملکرد بازیکنانش پرداخت و خاطرنشان کرد: چیزی که قابل گفتن و ستایش است، این است که بازیکنان تراکتورسازی با اراده وارد زمین شدند و با اراده خوب و میل به پیروزی که داشتند، توانستند از این مرحله عبور کنند. بازیکنان ما امروز از جان‌شان مایه گذاشتند، آن هم در این شرایط. واقعاً شرایط سختی بود.

گل‌محمدی ادامه داد: یک تشکر هم باید از هواداران تراکتورسازی داشته باشم. فکر می‌کنم مشهد دورترین شهری است که می‌توانستیم در آن بازی کنیم. از همه هواداران‌مان ممنونم و خوشحالم که توانستیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

وی در مورد صحنه اخراجش از کنار زمین نیز گفت: نمی‌دانم چرا آن‌طور شد. من در همین لیگ خودمان بارها دیدم که بدتر از این هم اعتراض می‌کنند، اما داوران اخراج نمی‌کنند. ما یک اعتراضی کردیم که فکر می‌کنم به حق هم بود. یکی دو بار بازیکن حریف باید کارت می‌گرفتند، اما داور به‌راحتی از کنار آن گذشت. فکر می‌کنم داور برای اخراج من خیلی سخت‌گیرانه تصمیم گرفت. اصلاً بعید می‌دانم که آن اعتراض اخراج داشته باشد.

«بازیکنان من با ذهینت برد به میدان‌ آمده بودند»، سرمربی سرخپوشان تبریزی با بیان این جمله، یادآور شد: بازیکنان ما امروز با قلب‌شان بازی کردند. ما ایمان و باور داشتیم که می‌توانیم پدیده را ببریم. شاگردانم تسلیم نشدند و حتی می‌توانستند گل سوم را هم بزنند. از همه آنها تشکر می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز