خبرگزاری کار ایران

فعلا به بازی با استقلال کاری نداریم

تارتار:نساجی حریف سرسختی برای ماست

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۸۰

سرمربی پارس جنوبی گفت: نساجی یک تیم ریشه‌دار است که می‌تواند حریف سرسختی برای ما باشد

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر نساجی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با تسلیت به احسان تاییدی بازیکن پارس به دلیل درگذشت پدرش و تبریک عید غدیر گفت: مسابقات جام حذفی با لیگ متفاوت دارد و تیم‌ها معمولا در جام حذفی محتاط‌تر و با اشتباهات کمتر بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا با ارائه یک بازی هوشمندانه و کم اشتباه از سد حریف خوب خود بگذریم و به مرحله بعدی صعود کنیم. نساجی یک تیم ریشه‌دار است که می‌تواند حریف سرسختی برای ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پارس‌جنوبی جم در پاسخ به این سوال که دیدار هفته آینده این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال باعث نخواهد شد این تیم با احتیاط بیشتری مقابل نساجی به میدان برود، گفت: بازیکنان ما بازی به بازی پیش می‌روند و من نیز با آنها صحبت کردم که در حال حاضر به بازی آینده مقابل استقلال کاری نداشته باشند.

تارتار خاطر نشان کرد: احتمالا در دیدار مقابل نساجی چند تغییر در ترکیب اصلی خود خواهیم داشت و چند بازیکنی که در این مدت کمتر بازی کردند را به میدان خواهیم فرستاد. تمام تمرکزمان در حال حاضر روی بازی فردا است و حق اشتباه نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز