خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری:

گردشگری محور توسعه واشتغال آفرینی ساری است

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۹۸

شهردار ساری توجه به گردشگری به عنوان محور توسعه ساری را زمینه ساز اشتغال آفرینی عنوان کرد.

به گزارش  ایلنا از ساری ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، جلسه شورای اداری این نهاد با حضور شهردار، معاونان، شهرداران مناطق، و مدیران عامل سازمان های تابعه برگزار شد.

مهدی عبوری، شهردار ساری با قدردانی از اعتماد اعضای شورای پنجم شهر ساری به مجموعه مدیریت شهری گفت:اجرای ۴۵۰ پروژه عمرانی به طور همزمان، گام بلندی در مسیر توسعه پایدار شهری است که باعث اعتلای مرکز استان شده است.

وی توجه به گردشگری به عنوان محور توسعه ساری را زمینه ساز اشتغال آفرینی دانست و افزود: پروژه های بزرگی در سطح شهر در دست اقدام است که باید با تلاش مضاعف مجموعه شهرداری به بهره برداری برسد.

شهردار مرکز استان با اشاره به اقدامات مجموعه مدیریت شهری در سالهای اخیر بیان داشت: تغییرات و توسعه شهر ساری در زمینه آماده سازی زیر ساخت های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با محوریت توسعه پایدار شهری که افزایش سطح مطالبات شهروندان را در پی داشته است نتیجه زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه همکاران در شهرداری ساری است که از همه آنان قدردانی می نمایم.

در ادامه، عبوری به تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت شهری و کارکنان شهرداری ساری در خصوص پروژه هدایت و ساماندهی آب های سطحی ساری اشاره کرد و گفت: با طرح کانال هدایت آب های سطحی جاگذاری لوله های کاروگیت ۱۴۰۰ که برای اولین بار در استان در حال اجراست و پس از اتمام و اتصال به کانال میدان فرح آباد معضل آبگرفتگی مرتفع خواهد شد.

 شهردار ساری با اشاره به بوستان ولایت به عنوان بزرگترین مجموعه فرهنگی– اجتماعی کشور، ادامه داد: مراحل پایانی احداث این بوستان در حال اقدام است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

عبوری به تنوع امکانات در بوستان بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: با نیازسنجی های صورت گرفته، رستوران، مسیر پیاده روی، امکانات ورزشی و سایر موارد مورد نیاز بانوان در این بوستان لحاظ شده و به همت مجموعه شهرداری ساری عملیاتی گردیده است.

این مسئول ضمن ابراز رضایت از فعالیت های سازمان های تابعه بیان کرد: پروژه های بزرگی توسط سازمان های تابعه شهرداری در حال عملیاتی شدن است که نشان‌دهنده پویایی این سازمان هاست و با عزم جهادی به اتمام خواهد رسید.

در پایان، شهردار مرکز استان با اشاره به اتمام احداث پل کابلی شهید رنجبر در بلوار داراب خاطر نشان کرد: با تملک مسیر حد فاصل این پل و روگذرهای شهیدان نوری، این مسیر بزودی بازگشایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز