خبرگزاری کار ایران

بازگشت دو علی کریمی به لیگ برتر در فاصله چند ساعت

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۱۷۳

سرمربی جدید نفت و بازیکن جدید سپاهان که همنام هستند در فاصله چند ساعت به لیگ برتر بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالی که روز گذشته آخرین فرصت تیم‌ها برای نقل و انتقال بازیکنان مورد نظرشان بود، در فاصله چند ساعت دو خبر روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که اهمیت زیادی برای سپاهان و نفت تهران داشت.

علی کریمی، اسطوره باشگاه پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی که ابتدای فصل کارش را با نفت تهران به عنوان سرمربی شروع کرده بود در نهایت نتوانست با مسئولان وقت باشگاه سازگاری داشته باشد و به دلیل مشکلات مالی جدا شد ولی تغییرات مالکیتی در این باشگاه دوباره زمینه بازگشت کریمی روی نیمکت نفت تهران را فراهم کرد و او هدایت این تیم لیگ برتری را بر عهده گرفت.

از سوی دیگر سپاهان که به دنبال بازگرداندن یک علی کریمی دیگر بود در نهایت موفق شد او را جذب کند، علی کریمی، بازیکن جوان سابق سپاهان که مدتی در دیناموزاگرب و تیم‌های دیگر اروپایی فعالیت می‌کرد در نهایت تصمیم گرفت به سپاهان بازگردد و دوباره شاگردی کرانچار را تجربه کند.

بازگشت این دو فوتبالی هم‌نام در فاصله چند ساعت اتفاق افتاد که از نکات جالب اخبار فوتبال در روز گذشته بود و باید دید این دو نفر چه تاثیراتی در نتایج دو تیم نفت و سپاهان خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز