خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت رستاک در گفت‌وگو با ایلنا:

اولین تولید کننده لیوان دو جداره در ایران هستیم/ نیازمند حمایت بیشتر از سوی دولت هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۶۴۳

شرکت رستاک دی ایرانیان فعالیت خود را در راستای تولید ظروف کاغذی در سال ۱۳۹۰ با تولید لیوان و سینی آغاز نمود و خط تولید خود را با ایجاد دستگاه تولید لیوان های دوجداره کرکره‌ای تکمیل کردد.

زهرا مختاری، مدیر عامل شرکت رستاک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا گفت: شرکت رستاک دی ایرانیان فعالیت خود را در راستای تولید ظروف کاغذی در سال ۱۳۹۰ با تولید لیوان و سینی آغاز نمود و خط تولید خود را با ایجاد دستگاه تولید لیوان‌های دوجداره کرکره ای تکمیل کردیم.

وی افزود: لیوان‌های دوجداره کرکره‌ای پیش از این به عنوان یک محصول وارداتی از کشور چین یا شرکت دت پک استرالیا در ایران موجود بودند ولی هم اکنون به عنوان یک محصول داخلی در استان تهران تولیده شده و با کیفیت رقابتی و مشابه نمونه خارجی و قیمت ارزان‌تر در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

مختاری ادامه داد:  لیوان‌های رستاک در چهار سایز ۱۷۰، ۲۲۰ ، ۳۵۰ و ۴۸۰ سی سی در طرح‌ها و رنگهای متنوع تولید می‌شود و همچنین قابلیت تولید طرح های سفارشی برای برندها و شرکت‌های مختلف موجود است که این امکان را فراهم می‌کند تا از لیوان به عنوان یک رسانه تبلیغاتی ملموس و تاثیر گذار در جهت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و برندینگ استفاده کنند.

وی تشریح کرد: ما اولین تولیدکننده لیوان 2 جداره کرکره ای در ایران هستیم که با حذف چسب جهت چسباندن دو لایه در لیوان ها توانستیم کالایی تولید کنیم که از لحاظ بهداشتی بالاترین سطح کیفی را داراست و همچنین مرکب گیاهی استفاده شده در این محصول منحصر به فرد بوده که همین سبب بالا بودن کیفیت کالای ماست.

مختاری در ادامه افزود: به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های مناسب جهت تولید بسته‌بندی‌های کاغذی بهداشتی به عنوان مثال جعبه پیتزا و سیب زمینی در رستوران‌ها و فست فودها از ظروف با کیفیتی نامناسب استفاده می‌شود مهم‌تر از این که ما هیچ حمایتی از سوی دولت نداشته و به صورت خودکفا و مستقل با بهره گیری از خلاقیت و نوآوری در بسته‌بندی و طرح‌های مدرن توانستیم این کالا را بومی سازی کنیم و به کشورهای افغانستان و عراق صادر کرده و همچنین به کشورهای انگلستان و کانادا جهت تایید کیفیت محصول ارسال نموده و در صدد مذاکره می‌باشیم.

مدیرعامل شرکت رستاک در پایان ضمن تاکید بر اینکه زمینه و بستر لازم برای کارکنان فراهم گردیده تا ضمن اشتغال از امکانات فرهنگی نیز بهره مند شوند افزود:  به طور مثال با حمایت در زمینه ادامه تحصیل درصدد پیشرفت تحصیلی آنها هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز