خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های جودو قهرمانی جهان - مجارستان

مدال برنز جهان به ملایی رسید ؛ پایان طلسم 10 ساله جودوی ایران

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۵۲

جودوکار وزن منهای 81 کیلوگرم کشورمان در رقایت‌های جهانی روی سکوی سوم ایستاد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش،  چهارمین روز از رقابت‌های جودو قهرمانی جهان در شرایطی امروز (پنجشنبه) در شهر بوداپست کشور مجارستان برگزار شد و سعید ملایی در وزن منهای 81 کیلوگرم به یک نشان برنز دست یافت تا طلسم 10 ساله ناکامی جودوکاران ایران در جهان شکسته شود.

نماینده جودو ایران امروز ابتدا ولادمیر زولیف از قرقیزستان را در یک مسابقه سخت و نفسگیر با امتیاز طلایی از پیش رو برداشت و سپس برابر "الکسیس" جودوکار یونانی به برتری دست یافت. وی در ادامه  محمد عبدالله از مصر دارنده عنوان قهرمانی قاره آفریقا در سال 2017 را با امتیاز طلایی از پیش رو برداشت و با برتری برابر «فرانک دی ویت» هلندی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ملایی در مرحله نیمه نهایی در مبارزه‌ای نزدیک نتیجه را به جودوکار کشور ایتالیا و دارنده عنوان پنجم المپیک ریو واگذار کرد و از رسیدن به فینال بازماند. جودوکار کشورمان در ادامه و برای رسیدن به نشان برنز نماینده کشور میزبان را از پیش رو برداشت تا جودو ایران پس از 10 سال صاحب مدال جهانی شود.

رقابت‌های جودو قهرمانی جهان با حضور جودوکارانی از 162 کشور جهان در مجارستان جریان دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز