خبرگزاری کار ایران

دژاگه: اخراج عزت‌اللهی سختی کار ما را دوچندان کرد/ تیم ندارم ولی آماده‌ام

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۷۲۷

کاپیتان تیم ملی نسبت به تساوی مقابل کره جنوبی واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه در خصوص تساوی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی: از قبل می دانستیم بازی سنگین و سختی در پیش داریم. بازی در کره همیشه سخت و دشوار است اما خدا رو شکر توانستیم به خوبی نشان دهم که تیم ما جا افتاده و به ثبات لازم رسیده است.

وی افزود: امروز هم همه ی تیم جنگید، هم بازیکنان درون زمین و هم آنهایی که از روی نیمکت بازی را دنبال می کردند برای موفقیت تیم دغدغه داشتند. فکر می‌کنم اگر بدشانس نبودیم و کارت قرمز نمی‌گرفتیم می‌توانستیم با سه امتیاز از بازی خارج شویم و برنده باشیم. البته باید بگویم اخراج سعید عزت اللهی سختی بازی را دو چندان کرد اما مهم این است که ما دست پر از زمین خارج شدیم و همچنان رکورددار کلین شیت هستیم.

دژاگه در مورد شرایط خودش نیز گفت: من مدت زیادی است که در ترکیب تیم باشگاهی ام بازی نکرده ام و یک دوره مصدومیت 6ماهه را پشت سر گذاشتم. در هفته های اخیر تمرینات خیلی خوبی با مربیان آلمانی داشتم و دید که امروز شرایط بدنی ام ایده آل بود.

وی در مورد تیم آینده باشگاهی اش احتمال حضورش در فوتبال آسیا را خیلی کم دانست و گفت: به زودی با یک تیم اروپایی قرارداد امضاء خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز