خبرگزاری کار ایران

تفریح مهاجم سابق آبی‌ها در جزایر قناری؛ به امید پایان محرومیت از نقل و انتقالات

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۶۷۸

مهاجم سابق چلسی در آستانه پیوستن به تیم جدید خود قرار دارد.

به گزارش ایلنا، دیگو کاستا شاید چهار ماه آینده را در آفتاب جزایر قناری بگذراند، چرا که ممکن است به تیم لاس‌پالماس بپیوندد.

این باشگاه قصد دارد او را به‌صورت قرضی به خدمت بگیرد. کاستا منتظر ژانویه است تا محرومیت اتلتیکو مادرید از ثبت نام بازیکنان جدید به پایان برسد و او به تیم سابقش بازگردد. چلسی هم پس از دعوای کاستا با آنتونیو کونته به دنبال رهایی از دست این بازیکن است. آنها آلوارو موراتا را به‌عنوان جانشین او از رئال مادرید خریده‌اند. آبی‌ها همچنین به دنبال جذب فرناندو یورنته از سوانزی با قیمت 15 میلیون پوند هستند. کاستا، مهاجم 28 ساله اسپانیا، حاضر نیست به انگلیس برگردد و به همین دلیل، هر دو هفته یک بار 300 هزار پوند جریمه می‌شود.

چلسی و اتلتیکو امیدوارند به توافقی برسند که طبق آن، این بازیکن در ژانویه به مادرید برگردد. چلسی او را سه سال پیش با قیمت 32 میلیون پوند خرید اما اکنون 50 میلیون پوند از اتلتیکو می‌خواهد. به نظر می‌رسد که در نهایت، دو باشگاه بر سر قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند به توافق برسند.

کاستا فصل پیش 20 گل برای چلسی زد و با این تیم فاتح لیگ برتر شد. گفته می‌شد اورتون او را می‌خواهد اما کاستا خواهان بازگشت به اسپانیا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز